Invägning ihop?
peol-
bra jobbat. Hur har du gjort för att lyckats gå ner så mycket i vikt varje vecka?
Nyfiken.
Har själv 3-4 kilo som måste bort, men jag tycker det är så svårt att få bort de där sista kilona
peol-
bra jobbat. Hur har du gjort för att lyckats gå ner så mycket i vikt varje vecka?
Nyfiken.
Har själv 3-4 kilo som måste bort, men jag tycker det är så svårt att få bort de där sista kilona
hoppar på här, kanske ger det mig en spark i baken att sköta mig..
känner i alla fall att jag va lite dukrig idag, tränade innan jobbet och har ätit ok.
Sitter nu på jobbet och är sjukt sugen på allt möjligt, när de andra äter macka nu så dricker jag buljong.. hmm..
surt, men så vill man ju vara fin till bröllopet oså
just det ja... vågen visar nu +3 kilo på 4 månader.. och jag är tyvärr inte gravid så det är bara massa dålig mat o brist på träning.
suck... eftermiddag och sockersuget är som värst, slutar jobba nu och ska lyckas ta mig hem utan att passera en pressbyrå.... får tänka på att jag nyss köpte nya "allt om bröllop", mkt bättre än godis
tyckte jag hade varit duktig denna vecka o kände mig lättare...men icke..
-0,1
ska lägga till ett träningspass nr 3 i veckorna nu, kankse det hjälper! hoppas...hoppas..
Och så anmälde jag mig för midnattsloppet -08 idag så nu MÅSTE jag börja löp träna. Ska springa med/mot svärmor vill ju vinna då.