• diorlover

Invägning ihop?

Väger nu 80 kg,158 lång så måste enr till 50-55 kg för mitt bmi ska vara hälsosamt. Har nyss gått ner ca 20kg efter en gravidtitet, ca 6 mån sedan. Så var upp i nästan hundra kilo. hemska tanke..
    Men dessa kilona ska bort innan min son blir ett hår så ahr ett halvår på mig. Så ja ska lägga om mina matvanor,min sambo är kock.. blir farligt god mat, är ute var dag med sonen minst 40 min å går. ska börja på gym där dåm har något som kallas xtravaganza där man ska ni sitt mål inom 15 veckor.

• diorlover

godisaråttan: jag hoppas det.. det är ju emr att man får hjälp med träningen efter vad för kropp man ahr och man får träffa hälsokonsulter osv. om det stämmer dom som var med där vad som säger är det jätte bra..

• diorlover

Äntligen min tur: Om jag redan lyckats gå enr 20 kilo påt vå måander på egen hand så tror jag nog jag klarar av att gå ner 25 kilo på ett halvår utan att det är jobbigt.. och nuförtiden äterjag ign et alls ändå äter kanske en gång om dagen.. ¨kan tyvärr inte äta ofta mår illa då.. vet ej vfr..

• diorlover

Jo jag vet om allt det där. och läakren vill ej ta emot mig varje gpng säger dom det är magkatarr. mår illa får ont i magen osv när jag äter.. OBS ingen ätstörning ÄLSKAR mat. Har haft det så i några år. Ibalnd kan jah äta 2 ggr per dag..
    SEn hinner jag aldrig äta heller nuförtiden ahr ett barn som är väldigt krävande jsut nu.. kan ej gå ifrån honom då blir han les¨sen å kan ej ha honom i samma rum när jag lagar mat för han är rädd för ljudet när det fräser från stekpannan eller så..

• diorlover

Jag & min kompis ska börja träna tillsammans ny. styrka två ggr i veckan och spinning en gång. Ska lägga om min diet MÅSTE sluta med Cola.. det är det enda "onyttiga" jag äter annars är det väl all god mat min gubbe gör.. han är kock så ja den där farliga bearnaise såses med massor med fett.hehe..

Svar på tråden Invägning ihop?