• brud_aug08

Invägning ihop?

Ok min tur!
    Väger 71 kg, vill ner mot 65 helst. Gifter mig inte förrän i aug-08 så har ett tag på mig.
    Äter nutrilett just nu, ska byta ut något mål om dagen mot detta är det tänkt sedan. Går långpromenad med hunden OFTA. Äter godis ENBART lördag och har slutat helt med dricka.

• brud_aug08

Kommer bli en lite halvkonstig vecka för mig det här, begraver min morfar på fredag så då måste jag nog faktiskt äta det som blir på minnesstunden...väger mig gärna nästa vecka istället!

• brud_aug08

NU börjar jag om igen med Nutrilett, har ju haft uppehåll för diverse saker! På fredag blir det vägning för min del!

• brud_aug08

Haha ja om DET ändå gick då vore det ju ingen match! Nä nu ska jag ta mig en frukt. Jag varvar frukt med pulverdryckerna, egentligen bara för att MITT största problem har varit småätandet, och för att inte bli sugen på godis måste jag "tugga" på något annat ibland.

• brud_aug08

Suck....åt middag hos en kompis igår...men jag tog så liten portion så jag tror inte det gör något. Däremot hade hon en STOR skål framme full med choklad... ..
    Det positiva i allt detta är att jag BARA tog 2 bitar! *STOLT*
    Idag regnar det inte, så jag ska ta en långpromenad med vovven strax!

• brud_aug08

Tack! och nu har jag jagat upp en kompis som ska med mig och gå! *haha*

• brud_aug08

Har ätit godis ikväll....
    Det är SÅ gott för stunden, och jag mår SÅ dåligt efteråt..

Svar på tråden Invägning ihop?