• AggaP

Invägning ihop?

Hej, nu hoppar jag in här också om det går bra

Jag har sedan julas gått ner från 76kg till nu 66kg, fixade 10 kilos målet nu i veckan. Jag väger mig på lördagar.

Mitt slutgiltiga mål är ca 60kg, men jag gifter mig i december , hoppas på att som mest väga ca 64kg då.

Men hjälp vad de sista kilorna sitter hårt...jag behöver verkligen vara med i denna tråden och "väga in mig" för att få en extra knuff att klara av mina mål.´

Jag försöker äta "rätt", håller mig mestadels till organisk mat för att det ska gå lättare. Jag springer och går som motion. Försöker äta små portioner, vilket är det svåraste.

• AggaP

diorlover
    Ursäkta, men vad är det för dumma läkare??? Jag vet att det inte är lätt, men försök stå på dig. För dem spelar det ju egentligen ingen roll om du har ont/inte kan äta /mår illa osv, men för DIG gör det ju stor skillnad. Försök hitta en läkare som vill hjälpa dig, så att du kan reda ut vad det är som är fel.

Vad det finns många duktiga här inne. Motionerar ni också? och isåfall med vad??Nyfiken Behöver inspiration.....

Idag vägde jag mig (inte vägdag) Men vågen stod på 65,5kg...woow, har inte vägt det på säkert 6 år. M2b är borta för tillfället i en vecka till, äter kanske lite dåligt då. Det är ju inte så kul att äta själv.

Svar på tråden Invägning ihop?