• Godisråttan

Invägning ihop?

diorlover
    en gång om dagen?småäter du inget?mellanmål?

• Godisråttan

Jag skulle inte klara att bara köra pulverdiet...försöker byta ut ett mål om dagen men vill helst ha riktig mat Denna vecka kommer gå åt skogen för min del då vi har personalfest med övernattning och diverse mat och dryck... Får gå som en tok mån, tis och ons...

• Godisråttan

Tessan 18/8
    Men det är säkert helgens ätande som visas på vågen?Du har ju ändå gått ner o inte upp!
    Jo 1800kcl ska väl en kvinna äta minst vad jag hört...

Snowsee
    vill gå ner 10kg..

• Godisråttan

fika sig ner i vikt ja du det skulle väl vara något

• Godisråttan

brud_aug08
    Samma här..Mitt sockerberoende är hemskt!Och då speciellt choklad Äter också frukt eller proteindrink och dricker mycket vatten mellan måltiderna.

Vad ska ni äta ikväll?Bra förslag på kyklingrätter, har en massor av kyklingfile i frysen.

• Godisråttan

Hej tjejjer!
    Nederlag jag åt en massa choklad igår och till kvällsmat blev det 3 rostade bröd gaaaahhhhh och på torsdag har vi personalfesten ju..med tårta!!!

• Godisråttan

Tessan 18/8
    Jo ja vet jag ä inte manisk på det sättet men fredag är det ju helg o då vill jag mysa med kärleken o äta gott, brukar slarva på helgerna o köra lite striktare i veckorna...

• Godisråttan

brud_aug08
    Det låter ju jätteduktigt!Bra att du stod emot!

• Godisråttan

sådär ja!Körde drink till lunchen!mjölk, lättkesella, jordgubbsproteinpulver, banan. Tog med mig mixerstav till jobbet. tur man jobbar med folk som förstår att man byter ut en måltid men får ändå i sig tillräckligt med näringsämnen och att det inte är någon sjuk diet...Mest killar på kontoret där jag jobbar

Undrar vad det blir ikväll. Fick ju så dåligt samvete för rostbrödet igår så bra att jag tog drink till lunch.ska gå låååång promenad med dogzen ikväll också.

Är köttfärs ok att äta? Den jag brukar köpa är nötfärs finmald 12% Tänkte jag kunde göra spaghetti (fullkorns) och köttfärssås med minicremefraiche..

• Godisråttan

Snowsee
    Jo jag vet men kommer nog ta en wasa sport med ost till maten också..får se..nu är mat det enda jag tänker på ska nog ta en frukt nu.

Svar på tråden Invägning ihop?