Invägning ihop?
Invägning på fredag tjejjer!Kämpa på nu i veckan!
Invägning på fredag tjejjer!Kämpa på nu i veckan!
blivandefrus
det har ju varit helg!!Väg dig på fredag istället och kämpa i veckorna!
oh no åt en twix...
Dåligt här med..Känns som jag inte har något riktigt go lixom...men var på gymmet allafall denna vecka.
Cantaton
Grattis!!!
För mig går det inge vidare men nu jäklar ska denna vecka gå bra!Har med mig tomatsoppa(3%) och några vitlökskrutonger, sallad med kalorisnål dressing(3%) Det kommer bli gott! Ska köra mycket soppor nu!
mmm var jättegott med soppan. Krutonger är väl inte det bästa m,en åhh vad gott det var
Åt liiite mörk choklad till caffet också
Jodie
Jag har ett bra recept på kassler som du kan göra när du får tag på lite. Skär kasslern i små bitar och stek med lök och ha på kryddor(piffi och svartpeppar ex) och sedan lägger du kasslern i en ugnsäker form och ha en burk krossad ananas i och ost över och in i ugnen med det tills osten får färg. Mmmmm..
grattis peol
jag har köpt cuur idag någon som provat det eller hört något?
Nja inte direkt..Men den har fått bra kritik vad jag hört och kvinnan på hälsokostaffärn var helt lyrisk.
Hur går det tjejjer?
Lever ni?
Dagens lunch är pankaka idag på restaurangen vid jobbet. Om jag äter lite bara och så mycket sallad till, är det ok då?
Bra Cantaton!
Vad har ni för tidsmål?Jag gifter mig i maj men vill gärna vara färdigdietad i mars...
Invägning idag tjejjer!Hur har det gått?
Min våg är kaputt hemma så jag fick väga mig på jobbet MED KLÄDER...70,4kg var väl ok eftersom jag hade kläder men nästa vecka MÅSTE jag komma under 70!!!!!!!!!!!!!!!
Bra blivande fru s och Jodie
IMorgon är det invägning men jag tror inte jag gått ner ett gram
Hej tjejjer!
Min helg var som vanligt katastrofal!!!!Och ska ha lingonvecka så är bara uppblåst och ser ut som en vattenbuffel
Nu kör jag på hårt i veckan och det svåraste för mig är godis på kvällarna!FÅR INTE!!!På torsdag ska jag äta pannkakor till lunch allafall. Så jag har det i sikte när det är jobbigt på kvällarna. Är extremt sockerberoende och det är svårt att ta bort det...men det är bara att bita ihop. Jag har ju käkat cuur 2 veckor nu och jag tycker att det är bra.Blir m indre sötsugen och mindre hungrig. Men det är INTE någon mirakelmedicin...
Invägning imorgon tjejjer!
hrmpfff 70,4 igen!!!Men ska ha röda veckan och känner mig jättevattnig och svullen så kanske är det för har fakltiskt skött mig denna vecka...Ok jag satsar på under 70 nästa vecka då
Hur har d gått för er?
hahaha känner igen det där
Bra Jodie!Skönt med rensning men vet precis hur det är!Jag är likadan. Har jättesvårt att slänga gamla kläder.
Måste ha gått upp hur mycket som helst under helgen. Festade med tjejgänget i lördags...Och det blev mååånga drinkar o shots Tänkte ju hålla mig till lite vin bara