Någon som gift sig i Thailand?
26maj, då kan man ju göra som alla dessa par som gifter sig på arlanda o sen flyger ner, att man har en romantiskt ceremoni på stranden. Det funkar likadant som en vanlig vigsel, fast man slipper pappersarbetet.
26maj, då kan man ju göra som alla dessa par som gifter sig på arlanda o sen flyger ner, att man har en romantiskt ceremoni på stranden. Det funkar likadant som en vanlig vigsel, fast man slipper pappersarbetet.
Zuzhi jag e inte gift än, jag har ba koll för jag läst så mkt trådar om det. vi var inne på att vigas i italien först, men nu lutar det åt som att det blir hemma i svärje.
ang. arlanda så har de ett litet kapell, om man vill vigas kyrkligt. Det är gratis. Annars kan man göra det i VIPavdelningen, då blri det borgerligt, men det kostar nån tusenlapp eller två. Där är det begränsat antal gäster med, men mankan beställa lite tilltugg och champagne o sånt mys om man vill
Vi var inne på det med vipavledningen och ha med vår familj dit.. men nu blri det nog itne så.
Det var ju zuzhi som ville veta jue jag ba bistod med det lilla jag visste. Oj det var dyrare än när jag kollade. men det var ett tag sen så..