Inlägg från: koh lanta 29 okt |Visa alla inlägg
  • koh lanta 29 okt

Någon som gift sig i Thailand?

Hej Jessica
    Jag har inte varit inne på ett bra tag nu, haft fullt upp med planerna, vi åker till Thailand på torsdag. Det skall bli helt underbart. Vi gifter oss på måndag den 29/10 PÅ Moonlight Bay resort, Koh Lanta. Själva bröllopet blir självklart på stranden. Jag tycker inte du skall ha panik, gift blir du ju ändå ;=), så resonerar jag i allfall. Ta tex detta, min bifogade bild på brudbuketten försvann från nätet och jag kan nu inte finna den igen, men vem bryr sig egentligen, jag har ju betalat någon för att sköta sådant (Carina på Travel Insight) och det är hennes jobb att ha koll på saker och veta på ett ungefär vad vi vill. Men som sagt vad gift blir jag ändå, och det är det ända som räknas, eller hur? Så njut av tiden, och tänk att vi valt att åka utomlands för att dels slippa all stress!
    Anna

• koh lanta 29 okt

Hej Issi med flera!
    Senast jag pratade med Carina (TI) så sken solen, så det får vi verkligen hoppas på.
    Vårt upplägg: Flyger till Phuket, stannar en natt och blir därefter upplockade av TI´chaufför. Anländer på lördag em till Moonlight/Koh LAnta, bor i enklare rum lör samt sön. Använder dessa dagar till att koppla av ordentligt. Checkar in i Honey moon suit måndag, frukost tillsammans med våra barn (4 st!) sedan blir vi hämtade för att åka till s.k Dreamy Spa samt signering av papper på disktriktskontoret. Lunch på egen hand. Frisören kommer till moonlight, lägger make up osv. CArina kommer på em med blommor mm. Gifter oss i solnedgången, har trubadur, blommor, mm champagne mm, ingen forogrqaf, det tar vi själva. 3-rätter middag för oss alla 6, eldshow och fyrverkeri. Checkar ut dagen efter , drar vidare till Phi Phi Island. Total kostnad för bröllop 18 135 kr.
    /Anna

Svar på tråden Någon som gift sig i Thailand?