1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Hjälp, tjejer! Jag är så himla pinsam! Måste ringa till prästen och säga att vi hellre gifter oss borgerligt. :-/
Hjälp, tjejer! Jag är så himla pinsam! Måste ringa till prästen och säga att vi hellre gifter oss borgerligt. :-/
Fröken smultron
Vi kände att det inte kändes helt hundra med präst, vi är inte speciellt kristna någon av oss, vilket vi såklart skulle tänkt på innan.. så nu har vi ordnat borgerligt istället.. måste bara prata med prästen först.. hon är så snäll och bra, så det kommer att vara pinsaaaamt
bride2be!!!
Det borde du verkligen göra! Jag lämnade in min förlovningsring för putsning förra måndagen och den kommer inte komma tillbaka förrän den 24e augusti! Min blivandes ring lämnades in för gravering och putsning lite tidigare och kommer på fredag.
Känns jättekonstigt att gå utan ring nu, tycker ni inte?
Nu har jag ringt till vår präst förresten.. Hon var väldigt förstående, men jag tror att hon blev ganska besviken. Hemskt samtal att behöva göra!
Har ordnat en borgerlig vigselförättare nu iallafall! Hade jättetur, kommunfullmäktiges ordförande ska på musikalen och ville jättegärna ställa upp!
Hur känns det annars, tjejer? Bara 18 dagar kvar! Vad är ni mest oroliga för just nu? Eller ni kanske inte är oroliga alls? Det är jag iallafall
Hihi.. tror jag också klurat ut när min hippa kommer bli. vi träffade vårt produktionsteam idag och diskuterade hur vi skulle göra på generalrepetitionen med marskalken och tärnan. Jag nämnde att jag inte trodde att min tärna skulle kunna närvara torsdagen innan bröllopet, men då bröt min sambo in och sa väldigt bestämt att JO det kan hon. Hoho, uppenbart..
Jag är jätteglad idag! Vi var och träffade vårt produktionsteam, och de är så snälla och bra - sa att de skulle ordna gratis bröllopsfoton till oss också! och i loooove min klänning
Ölandstok
tråkigt med kocken! hoppas att allt ordnar sig. himla dålig stil...
Ölandstok
Ääälskar din klänning! Funderar på att köpa och använda vid andra tillfällen än bröllopet till och med
Louise14
Vilken av klänningarna under brudklädsel är det?
Jag har som sagt ingen bild på min klänning än.. ska dit och prova om en vecka typ, då ska jag banne mig inte glömma kameran!
Fröken smultron
Klänningen är i ganska enkel modell, med pärlor på nederkanten och på övre delen av klänningen. låångt skäp och mycket vidd