• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • Fröken smultron

Bra initiativ, Louise14!

Rosenlarv, Nu har jag beställt en egengjord bok. Hoppas hoppas hoppas att de hinner få den färdig innan bröllopet så att jag kan ge den som morgongåva!

Sitter här och är lite småpirrig för m2b:s skull. Han ska bli kidnappad på jobbet idag. Sken-svensexa. Så han kommer att komma hem i kväll och vara lite rund under fötterna. Sedan kommer hela killgänget komma hem och hämta honom ur sängen imorgon bitti för att köra riktig svensexa hela helgen. Spännande att se vad de ska hitta på!!!

• FruÖlandstok

Åh, ny tråd *bosätta sig här*

Fröken smultron: å jag kan säga att det skulle inte min sambo uppskatta.. han är alltid nått så fruktansvärt bakis så han skulle säkert bli sur som fasen om dom kom å drog upp honom dan efter att han druckit.. hoppas din karl är mer tolerant.. blir nog skitskoj Min karl får ingen riktigt sexa tyvärr.. dom kanske skulle köra nått litet med honom dagen innan men jag har inte hört mer om det..

• Louise14

För min gubbe hade de låtsas svensexa igår efter jobbet och när han kom hem mitt i natten var han tyvärr väldigt besviken. Tur för honom då att jag vet att den riktiga sexan är i morgon. Hihi, stackarn, har var riktigt ledsen...

Jaha, jag börjar bli lite nervös för det här med ens egen hippa. Ringde nämligen till mamma och pratade om att åka till landet i helgen, när de har sexa för min Gubbe. Jag sade att jag kommer med reservation för om jag blir hippad. Då sade min mamma att jag inte skulle vara förberedd på det den här helgen... för de hade frågat henne så hon visste vilken helg det var.. Blev lite putt att hon sade så, men då sade en arbetskollega till mig, att det kan ju mycket väl vara så att hon luras...... ELler?

Tycker att det är lite väl mycket hemlighetsmakeri kring sexan i morgon, så de kanske har samma dag?

Nervös är det i alla fall. Man vet ju att det kan hända när som helst nu!!!!

• Fröken smultron

Ölandstok: Min sambo har tur och blir inte så väldigt bakis. Eller också är han bra på att skärpa sig och inte visa hur dåligt han mår. Tror nog att han blir mest glad över att svensexan pågår i dagarna tre!

Vem vet, de kanske har planerat något för mannen din utan att du vet om det? Jag har inte blivit informerad alls om vad de ska göra med min m2b. En tjejkompis som råkade försäga sig lite bara...

• Fröken smultron

Louise14, Känner mig rätt säker på att du kommer att bli hippad den här helgen

• FruÖlandstok

Fröken smultron
    Nja, dom ringde å frågade mig om det funkar dagen innan då dom vet att vi har ganska mkt för oss å 50% åker från långt upp i norrland å resten från andra delar av landet.. dessutom håller den av hans kompisar som jag har bäst kontakt med i det å han vet att jag skulle bli skitsur om dom bara kom inklampandes å snodde honom veckorna innan bröllopet utan förvarning ;)

• FruÖlandstok

Jag tror jag lyckades avslöja min egen hippa, som tur är.. skulle varit i helgen men eftersom jag har lektion då så kan jag ju inte.. vilket min sambo missat å underrätta mina kompisar.. å nu är det ju bara två helger kvar.. å nästa helg har jag tenta å om dom tar mig helgen innan när jag är überstressad vet jag inte om jag uppskattar..

men det är inte så viktigt för mig.. har dessutom bara 4 tjejkompisar som kommer på bröllopet varav en bor i luleå å är student så hon kommer nog inte om det blir möhippa..

• Fröken smultron

Ölandstok, Jag håller med. Möhippa känns inte så jätteviktigt för mig heller, även om jag inte kan förneka att jag skulle bli väldigt glad ifall de hade fixat något.

Jag gläds faktiskt mer åt svensexan eftersom jag vet att sambon verkligen kommer bli överlycklig. Han har varit så osäker på huruvida någon kommer vilja ordna något för honom, och nu får han se att de ordnat värsta grejen. Att veta hur glad han kommer bli gör mig också helt lycklig!

• FruÖlandstok

Fröken smultron
    jaa då är det ju extra roligt.. var härligt för honom :)

usch vet ni tjejer.. igår hittade jag små miniflugor.. typ nykläckta sprattlandes på badrumsgolvet.. sen hittaed jag dom i sovrummet i ett hörn.. så idag när jag tänkte sanera lägenheten helt (om det nu fanns fler efter jag tagit bort dom) å har hittat i heeeeeeeeeeela lägenheten.. i vardagsrummet var hela golvet täckt å det måste ha blitt det över natten.. skitäckligt.. suck.. jag som skulle åka in till stan å köpa födelsedagspresent till min karl å istället får jag sanera här hemma innan lektionen ikväll..

• Louise14

Fröken smultron:L tror du det?

Shit, vad nervös jag blev nu...... Men för inte ha för stora förhoppningar inför helgen, kan ju bli en vanlig helg också.

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)