1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Vilken sida är vilken i kyrkan?? Alltså, vilken sida är till för brudens resp. brudgummens gäster??
Hittade själv, brudens på vänster och brudgummens på höger (om någon annan undrar)
Jag undrar oxå en grej med kyrkan. Varför är det nån som går med brudgummen/sin pappa på sin vänster sida o nån till höger om sig? Trodde man bara kunde gå med mannen på höger sida om sig själv?
Haha, jag tror jag vet när min hippa blir! Beklagade mig för sambon att jag inte visste när jag ska planera in mensen (kan styra när den kommer med p-piller) och då pekade han på den 23:e! Så nu är jag förväntansfull och väldigt väldigt nyfiken!
Hihi.. tror jag också klurat ut när min hippa kommer bli. vi träffade vårt produktionsteam idag och diskuterade hur vi skulle göra på generalrepetitionen med marskalken och tärnan. Jag nämnde att jag inte trodde att min tärna skulle kunna närvara torsdagen innan bröllopet, men då bröt min sambo in och sa väldigt bestämt att JO det kan hon. Hoho, uppenbart..
hej på er..
nervösa för möhippan ser jag
jag har redan haft min.. hade verkligen skit kul skulle kunna gifta om mig igen(med samma man förståss
) bara för att bli hippad en gång till
suck, vår kock verkar lite opålitlig.. det har varit så lungt å lång tid å nu helt plötsligt hade han sååå mkt å göra.. Mamma har hittat en backup-kock.. haha (låter som lyxproblem nästan) men nu vet vi inte hur det blir förrän några dar innan.. spännande.. jeje.. bara det står mat på bordet.. så medan alla avvaktar med sin bordsplacering i festhäftet får vi avvakta menyn ;)
Jag är jätteglad idag! Vi var och träffade vårt produktionsteam, och de är så snälla och bra - sa att de skulle ordna gratis bröllopsfoton till oss också! och i loooove min klänning
Ölandstok
tråkigt med kocken! hoppas att allt ordnar sig. himla dålig stil...
Rosenlarv
mm inte för att jag är så förvånad iofs.. men surt ändå.. men det löser sig nog på nått sätt.. Annars är mamma å jag grymma i köket, men det är jobbigt ;)
är sååå nyfiken på din klänning alltså.. *spännande*