1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Åh, men här är ni ju tjejer!! Jag trodde ni inte hade skrivit en enda rad...Puh! Kännns skönt att bolla med er så här 17 (!) dagar innan.
Jag vet inte om det ÄR ohövligt, men i know the feeling.. Listade juh ut här själv också, trots att ingen försökte bestämma något med mig, eller på något annat sätt "avslöjade sig"..
Jag skall i vilket fall verkar förvånad och så när det är dags... inte säga att jag räknat ut eller så... Är ju inte så svårt egentligne med tanke på att det bara finns 2 helger kvar innan, så det är 50/50 att man chansar rätt. Men det skall bli superkul i vilket fall!!!!
Du kommer säkert att verka förvånad trots att du kanske vet vilken dag det smäller. Du vet ju inte hur de ska fånga in dig eller vad ni ska hitta på under dagen. Det kommer helt säkert bli en kanondag!
Ja, hoppas det! Nu sitter jag mestadels och funderar på vilka som kan tänkas vara med.....och hur de har fått tag i varandra. Skojsigt!
Håller med Lousise 14...nyfiken på om vilka som kommer med (om det nu blir nåt). Spännande!
Har ni förresten satt bordsplaceringarna i festhäftet? Hur gör ni med sena avhopp?
Jag kommer inte att skriva ut festprogrammet förrän 3 dgr innan eller så att man inte behöver göra det flera ggr. De som hoppar av sedan får väl stå med, så kan alla se vilka som bangade i sista minuten... som straff.. hihi
Ah, smart...
Vi ska ha bordsplaceringen i festhäftet.
Fick faktiskt 2 avbokningar idag Vilken tur att vi också har väntat lite med att skriva ut festprogram. Måste ju pyssla om lite i bordsplaceringen nu. Tänkte nog kanske skriva ut det på måndag eller tisdagen innan bröllopet.
Måste bara få beklaga mig lite. Har blivit dunderförkyld! Och det har jag verkligen inte tid med, mycket att göra både med bröllopsplanering och på jobbet. Usch usch usch! Hoppas verkligen att det går över snabbt och att jag inte hinner smitta ner sambon också lagom till bröllopet...