• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • FruÖlandstok

Vi har inte en enda sång i festhäftet.. jag hatar faktiskt å sjunga (om jag inte är riktigt full då ;) ) så vi har bara lite annat skoj i det..

vi gjorde faktiskt precis klart vår bordsplacering.. kändes riktigt bra att vi fick ihop det.. tog bara en timme också så nu är det bara å vänta på återbuden som sabbar allt ;)

• Höstböna

Hjälp, halva augusti har gått. vår trubadur till festen avsa sig uppdraget förra veckan o hur i h.... löser vi musiken nu? Migrän för mindre. Transport från kapellet till festen är inte heller klar det blir nog en tandem cykel. Lånar en röd från jobbet! Festhäftet är på G roliga ordningsregler, presentation av gästerna, menyn, lite roligt jox att läsa. Ja det tar sig. Nu börjar nerverna mina att spöka. Hur har ni andra det?

• FruÖlandstok

Höstböna
    ååå, vi har letat som en galning efter en tandemcykel att göra entré på.. (vi ska ha vigseln utanför festlokalen) men jag hittar ingen.. lycko dig ;)

jag tror nerverna spökar för oss flesta.. men jag tror det bara ta sig.. trist med din trubadur dock.. vi ska ha cd som vi själva spelat in, vilket kanske är tur för jag tror alltid det värsta så jag skulle ju bara gå å vänta på den spelansvarige å avboka annars ;) det löser sig nog.. ska hålla en tumme..

• MSW

Oj, hur har jag kunnat missa denna tråd?? ;) Vi gifter oss också första sept.. Båda våra hippa och sexa är avklarade.. Sedan länge höll jag på att säga.. :) Har en svärmor som, på gott och ont, är väldig engagerad och vi har därför inte behövt göra varken vigsel-eller festprogram.. Men jag räknar med att det kommer finans sånger i det, förmodligen som vi kommer behöva sjunga själva också.. :) De kommer hitta på så mycket "bus" de bara kan... Det är min fulla övertygelse.. :D

• Louise14

Hej tjejer, hoppas att ni har haft en bra helg! Svensexan är avklarad, men än är jag inte hippad, antar att det kommer nästa helg. Dessvärre har vi fått återbud från tre personer som redan har tackat ja, så det strular ju till bordsplaceringen lite, men skall försöka få till det ändå.

Idag skall jag till floristen och prata om blommorna, något man skall tänka på? Hur många blommor skall man ha i håret? Har ju allting uppsatt, men tänkte 5 stycken, räcker det tror ni?

• MSW

Louise: Vi har också fått ett par återbud.. Tråkigt men mest tråkigt för dom.. :D
    Jag ska inte mitt hår uppsatt iofs, men kommer ha ett diadem med blommor, och jag kan tänka mig att fem borde vara ganska lagom.. Lite beroende på hur stora blommorna är iofs.. :)

• Fröken smultron

Hej hej! Har varit en hektisk helg. Visste att sambon skulle bli upplockad på svensexa i lördags morse och mycket riktigt så ringde det på dörren tidigt tidigt på morgonen. Men det var ju alla tjejerna som stod utanför. Det var dags för möhippa! Jag blev helt chockad och jätteglad också förstås!

Vi hade en helt underbar dag. Flera roliga aktiviteter, men samtidigt också gott om tid för att bara sitta och ta det lugnt och prata. Tärnan och ett par till hade fixat och grejat mer än vad jag någonsin vågat drömma om så jag har inte en aning om hur jag ska kunna tacka dem. När det är dags för deras bröllop är det jag som fixar ihop världens bästa möhippor för dem!

Sambon fick svensexa i dagarna tre, så han var bra sliten igår kväll!

• Louise14

Jo, det förstås, men jag vill nog har rätt små blommor, typ rosenknoppar, och vill itne att det skall ta över frisyren. Men jag tror att fem är i överkant, men tar nog fem, så får jag väl slänga de överblivna...

• MSW

Lousie: Ja dom kostar kanske inte så mycket? Och då är det juh bättre att man får någon över än att man tycker att man saknar någon..

• MSW

Smultron: Haha, vad härligt.. Jag hade på något sätt listat ut att de skulle komma när de hämtade mig (är absolut ingen som har försagt sig, men intuition kanske? brukar lyckas klura ut vad m2b ska ge mig i present också, även om han inte säger nått och jag inte snokar, ganska tråkigt måste jag säga!) så blev inte så chockad när jag öppnade.. Men efter en stund så blev jag helt skakis och så.. :D

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)