• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • FruÖlandstok

det beror nog på vart man bor.. vår hindersprövning kom två dar efter vi skickat in papperna också.. tror inte dom på Kalmarkontoret kanske är så överbelastade :)

• MSW

Hej alla!! Nu har jag äntligen orkat ta tag i att fixa så att jag kommer åt forumen igen.. Nu har vardagen åtevätn även i det här äktenskapet.. *fniss* När tror ni man vänjer sig vid att "ha" ett äktenskap? Och vara fru& man ist för sambo!
    Vår dag blev verkligen över förväntan, fast jag höll på att snubbla i kyrkan *fniss* Vi har ALDRIG varit så fina (inte jag iaf..) som på den dagen! Och vilken tur med vädret!! Regn fredag och söndag, och på lördagen höll det inte bara uppe, utan var till och med sol och varmt och skönt när vi tog kort!

• FruÖlandstok

MSW
    hehe.. ja man blev paff när man skulle in här å skriva om sin dag så var hela forumet ändrat också.. :)

jag tror nog man vänjer sig.. jag försöker få min karl å fatta att han bytt efternamn men det går lite trögt ;) men jag säger fortfarande min sambo om karln min...

kul att höra att dagen var kanon.. vi lyckades verkligen välja rätt dag gällande vädret!

• Louise14

HEj!

Så var man tillbaka här efter giftemålet igen!!

VI hade en underbar dag, vilket det låter som om ni flesta har haft. Men jag känner mig lite paff, känns som om det gick lite för fort, allting är ju över nu..... Efter all denna väntan.

• FruÖlandstok
    Louise14 skrev 2007-09-14 09:06:03 följande:
    HEj!Så var man tillbaka här efter giftemålet igen!!VI hade en underbar dag, vilket det låter som om ni flesta har haft. Men jag känner mig lite paff, känns som om det gick lite för fort, allting är ju över nu..... Efter all denna väntan.
    Ja visst gick det fort.. vi var helt tillbaka i vardagen på tisdagen efteråt så nu känns det helt avlägset.. min igår fick vi en cd-skiva med bilder från en vän med massa fina bilder så då kunde man drömma sig lite tillbaka..

har ni varit iväg också?
  • Louise14

Japp, var till Sicilien i 10 dgr direkt efter, så vi fick prata och allting och smälta det mesta där, så nu är det tillbaka till gråa vardagen, men jag tycker att det är SÅÅÅÅÅ skönt att inte ha en massa saker som hänger över en som man måste göra!!

• fluff83

Håller med er ovan ,dagen bara tog slut, känns lite tomt nästan så här efteråt... det var en så stor grej att se framemot och nu är den bara borta =( Fast det var stressigt är det nog det roligaste jag ngngsin kommer att och har planerat...

Vi hade också sjukt fint väder nere i skåne, som sagt trodde itne det var sant iom det regna så hemskt dagen innan. MEN en säker käll ahar sagt att just den helgen har det varit fint väder nu den senaste 6 åren =)=)=) Häftigt att vi inte bröt den sviten iaf =)

hoppas allt är bra med er!

• MSW

Har lagt in en bild på min bukett i galleriet här.. Vet inte om den funkar men ändå..

Vi beställde tackkort igår.. 1100:- gick det på för 70st.. Känns lite "onödiga" pengar känner jag, men man måste juh skicka tackkort så..

Har ni vant er vid att vara fruar nudå? Det har inte jag.. Och jag vet knappt vad jag heter heller, när folk frågar..

• fluff83

det konstigaste är när man ska sgä typ att jag och min sambo eehh eller min man .... säger fel hela hela tiden =) men det är en härlig känsla =)

• MSW
    fluff83 skrev 2007-09-30 14:10:34 följande:
    det konstigaste är när man ska sgä typ att jag och min sambo eehh eller min man .... säger fel hela hela tiden =) men det är en härlig känsla =)
    Haha, ja jag känner igen mig helt och hållet.. Var en som frågade mig "Jaha, du är J's fru?" Och jag höll på att säga nä, men hann ändra mig innan jag sa något och det kändes så himla mysigt att säga "ja, det är jag"..
  • FruÖlandstok

oj, jag som klagar på våra tackkort som kommer gå på 500kr inkl porto.. det tyckte jag var dyrt.. va bra.. nu kan jag slippa ångest *fnissa*

visst känns det skumt å säga min man.. håller helt klart med er.. men det står samma namn på dörren numera så det stämmer väl

• fluff83

ett tips om nig inte skicka ttackkort ännu, gå in på ngn fotohemsida och framkalla era bröllopsbilder som ett vykort, ska vi göra =) kostar typ 250:- väntar på bilderna så jag vet ej kvaliten ännu dock....

åhhh e så avundsjuk på alla som har bröllopet framför sig, skulle kunna återuppleva den dagen hur många gånger som helst, hade så underbrt kul och fint väder, härlig stämnin goch allt ja allt bara stämde =I)

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)