Inlägg från: fluff83 |Visa alla inlägg
  • fluff83

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Håller med er ovan ,dagen bara tog slut, känns lite tomt nästan så här efteråt... det var en så stor grej att se framemot och nu är den bara borta =( Fast det var stressigt är det nog det roligaste jag ngngsin kommer att och har planerat...

Vi hade också sjukt fint väder nere i skåne, som sagt trodde itne det var sant iom det regna så hemskt dagen innan. MEN en säker käll ahar sagt att just den helgen har det varit fint väder nu den senaste 6 åren =)=)=) Häftigt att vi inte bröt den sviten iaf =)

hoppas allt är bra med er!

• fluff83

det konstigaste är när man ska sgä typ att jag och min sambo eehh eller min man .... säger fel hela hela tiden =) men det är en härlig känsla =)

• fluff83

ett tips om nig inte skicka ttackkort ännu, gå in på ngn fotohemsida och framkalla era bröllopsbilder som ett vykort, ska vi göra =) kostar typ 250:- väntar på bilderna så jag vet ej kvaliten ännu dock....

åhhh e så avundsjuk på alla som har bröllopet framför sig, skulle kunna återuppleva den dagen hur många gånger som helst, hade så underbrt kul och fint väder, härlig stämnin goch allt ja allt bara stämde =I)

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)