• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • FruÖlandstok

ja usch rosenlarv.. inte bli sjuk nu.. men jag skulle satsat på en whisky.. det skadar aldrig.. mer än att det smakar skit ;)

för oss börjar också en del dekorationer å annat falla bort för att vi inte hinner med/har ork helt enkelt..

en glädjande nyhet var i alla fall att när jag berättade för min bror att vi bokat hotellrum trots allt nu så ville han å hans sambo betala det som bröllopspresent åt oss.. så nu spara vi in dom pengarna som vi våndades för..

• Louise14

Nå, hur känns det? Jag har en ständig pirrande känsla i maggropen!!

Skall träffa både präst och fotograf i eftermiddag men är såååå nervös och skakis över att öva på att gå i kyrkan!!!!

• MSW

Idag känns det lugnare än igår.. Men igår hade vi så många "möten" ang bröllop (med värdar, "toastar" och bartendrar) så igår kändes det väldigt verkligt.. Men idag känns det som att skulle kunna vara ett år kvar lika gärna.. MEN DET ÄR DET INTE FÖR DET ÄR BARA FYRA YNKA DAGAR KVAR!!!!!!!!!

• Louise14

Ja, jag förstår inte att jag kan sitta här på jobbet och få något gjort över huvudtaget, men det funkar tydligen!

Fyra dagar kvar bara, och en arbetsdag bara för min del. Jag som inte har så mycket kvar att göra vet inte hur jag skall få torsdagen att gå...men får tvätta inför bröllopsresan.

• Fluffbullarna

Louse14: Eller så kan du komma hit och hjälpa oss :)
    Rosenlarv: Jag känner mig också lite krasslig, det är väl stressen som gör det. Men vi börjar varje dag med Kan Jang och vitamin, om inte annat kanske det har en viss placebo-effekt :)

• FruÖlandstok

jag börjar nästan bli hypokindriker nu när folk börjar känna sig krassligt.. jag är också oroväckande lugn.. nått måste vara fel.. höll på å få spelet totalt i söndags men attacken jag fick verkade styra bort min stress.. haha kommer väl en dagen innan sen..

har bara en gnagande känsla hela tiden om att det måste vara nått jag har glömt..

• Fröken smultron

Hihi, dricker också KanJang varje morgon! Men jag hade min förkylning förra veckan, så nu börjar jag känna mig bättre igen. Tur!!!

Jag förstår inte hur det bara kan vara 4 dagar kvar!!! Jag ska också vara ledig på torsdag och fredag och trodde att det skulle bli ganska lugnt då. Men nu när det närmar sig börjar jag inse hur mycket vi har skjutit upp. Ojdå!

• FruÖlandstok

sitter å skriver ut mitt festprogram nu.. håll en tumme för att skrivaren å jag förblir vänner hela kvällen.. vi har haft ett litet gräl, men allt är förlåtet just nu så vi får se om det blir ett stabilt förhållande mellan oss ikväll..

• Fluffbullarna

Håller tummen för skrivaren. Själva tog vi med festprogrammet till en kopieringsfirma och fick det fixat. Det gick på några minuter- jätteskönt!

Godnatt på er, ska försöka sova nu.

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)