1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Åh, vädret ser ju ok ut i morgon!
Ja, visst gör det! Så positivt som det ser ut för Stockholm nu har inte gjort på hela tiden. Så nu slutar jag kolla på väderprognoserna! =) Lycka till allihopa!
Jä..idag är det dags! Fasen har inte kunnat sova sen sex så nu ligger jag å surfar på mobilen för å inte väcka nån..
Slet som ett djur i festlokalen igår, men bra blev det.. Så nervös..
Lycka till alla!
Jag har inte heller kunnat sova så bra inatt. Vi kom hem från lokalen vid 23, lade oss vid 23.30 ungefär och jag vaknade vid halv sex och kunde inte somna om.
Här i Göteborg skiner solen än så länge!
Hoppas ni andra får en härlig dag!
Igår kväll satt jag i soffan och kollade på fem avsnitt och Gilmore Girls och åt glass. Ett toppensätt att avsluta sitt ogifta liv på! Somnade vi midnatt och vaknade precis - och solen skiner i Stockholm också! Ska visst mulna på först framåt seneftermiddagen.
Jaha. Då kör vi då! Jag ser fram emot efteråt-rapporter sen.
Lycka till på er allihop! Här skiner också solen, står iofs att det kan komma skurar i kväll.. Men då är vi juh inne och festar gärnet ;) :D ;) Så det är bryr jag mig inte om.. behöver "bara" vara fint fram till ca 18.. :) Puss på er alla!
Hihi.. om 4 timmar är jag gift! om två timmar börjar förberedelser med hår.
Jag har faktiskt kunna sova i flera timmar
Lycka till alla brudar!
men vad i hela friden... är det så här det är att vara gift med helt ny design på BT.. lyckades inte lista ut hur jag skulle använda mitt gamla nicke men nu är jag ju FRU!!! så jäj... det blev det före..
jag är sååå trött.. 5,5 timmars sömn fre-lör å 3,5 timmar inatt så nu är vi äntligen åter hemma så jag ska gå å laga en gooood soppa å sörpla i mig å sen sooooova.. sen återkommer jag om vad som egentligen hände
Hihi, jag är här också! Förvirrande med ny design..