• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • Rosenlarv

Iiih, jag tror att jag blir hippad imorgon! Kanske kommer jag tillbaka hit och är besviken för att det inte var så, men det känns som att jag har rätt. Min vän som inte alls är morgonpigg bad mig möta henne tiidigt på morgonen för att vi skulle ut på tur sa hon. hihi.

• MSW

Rosenlarven: Det låter onekligen lite mystiskt.. ;) Lycka till!

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    spännande.. man ska lite på intuitionen.. min stämde *hålla tummen så gott det går under pysslandet*

• TobbesFlicka

Hej!
    Gifter mig också den 1:a sep. Har läst lite om det här med att göra en bok till sin m2b och ge i morgongåva.
    Min fråga till er som gjort det, hur lång leveranstid var det? Tror ni jag hinner få den tills på fredag om jag beställer den på måndag?
    Jättetacksam för svar!
    En vecka kvar nu, *pirr*

• TobbesFlicka

Oj, såg nu att det tar upp till 14 dagar.. åh, varför kom jag inte på detta tidigare?

• FruÖlandstok

TobbesFlicka
    dom som beställt den innan har fått den på 5-6dagar.. men det är ju liiite tajt.. å så kan man ju ha otur också..

• TobbesFlicka

Ölandstok:
    Ja, det blir ju bara fem dagar mellan mån och fre, sådan tur kan man väl inte ha.. Om man inte kan ta kontakt med de och försöka skynda på det hela.. Annars kan man ju beställa en och bara skriva ett kort att boken är på gång.. men det känns lite trist..

• FruÖlandstok

mm.. så sant.. du kan inte pyssla ihop en egen da? med kort å sånt..

• TobbesFlicka

Ölandstok:
    Har inga kort framkallade tyvärr, anars hade det varit ett roligt alternativ. Jag får väl hitta på något annat i värsta fall, men vad?

• FruÖlandstok

TobbesFlicka
    men det går å framkalla kort i butiker direkt också.. om man har dom på minneskort eller skiva eller nått sånt så kan man få fram dom..

tips är jag inte så bra på annars.. vi ska inte ge varann nått så jag har inte tänkt nått alls på det..

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)