• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • Louise14

Rosenlarv: jag är säkert på att det är så att de är bra på att hålla tyst! Jag är riktigt impad av hur mina vänner lyckades hålla allt hemligt för mig.. och jag snokade ändå lite...* skämt lite*

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    sambons kompisar säger också till honom att dom kommer på lördagen fastän dom kommer på fredagen så.. det finns hopp..

• Rosenlarv

Iiiih, jag sitter och lyssnar på Grow old with you som vi ska gå in till nu och jag tror jag förstod att jag faktiskt ska gifta mig om 10 dagar... shit! Det är ju skitstort, vi borde vara jättenervösa allihopa

• Rosenlarv

Lite hopp har jag inför möhippan såklart, men jag vill inte hoppas för mycket förresten

• FruÖlandstok

vi har precis varit på Rusta å köpt små plastglas på fot.. alldeles perfekta till baren på kvällen så man slipper diska för mkt.. 10st för 20kr.. som hittat.. fast sambon min oroar sig lite för att det är plastglas å inte tillräckligt fint.. tihi..

• Rosenlarv

Ölandstok
    Äh, plastglas räcker väl gott och väl

• MSW

Vi ska ha plastglas.. Till allt utom till maten.. Har man inte plast glas måste juh någon stackare diska ALLA glas.. :p

• MSW

Förresten, var det inte någon som hade hittat niodygns prognos, var hittade ni den?? För nu hörni, är det bara en siffrigt antal dagar kvar!!!

• Rosenlarv

MSW
    Jag! www.vaderlek.se

Min dag kommer enligt den sidan se ut såhär:

Datum 2007-09-01
    Min temp. 9°C
    Max temp. 16°C
    Vindhastighet 4.4 m/s VSV
    Luftfuktighet 79%
    Soluppgång 6:01
    Solnedgång 20:09
    Förhållande Mestadels molnigt

Helt okej.

• MSW

OK tack.. :) Vårt väder ser ut så här (eller det ser ut så på den närmsta platsen som fanns med)

Datum 2007-09-01
    Min temp. 12°C
    Max temp. 17°C
    Vindhastighet 5.8 m/s VNV
    Luftfuktighet 83%
    Soluppgång 6:10
    Solnedgång 20:06
    Förhållande Delvis molnigt

*hoppas att det inte regna iaf*

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)