1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Fluffbullarna
Eller hur! Låter som en jättebra idé med projektorn också, men såhär elva dagar innan kanske man har andra saker att ta tag i?
Bara 10 dgr kvar, snart är vi nere på ensiffrigt.
HJÄÄÄÄÄÄLP! Hur ska vi hinna få klart allt på bara tio dagar???
Fluffbullarna
haha.. tack för panikattacken.. slapp jag yttre dom orden.. SERIÖST!! 10dar!!!!!!!!!!!!!
hjälp
10 dagar!!! Nu kan man snart börja titta på väderprognosen och oroa sig för det också!
å, jag har redan ställt in mig på spöregn så slipper man bli besviken ;) men man kan ju hoppas på bättre..
Vi är inte speciellt väderberoende för både vigsel och middag kommer vara inomhus. Men det vore trist på fotograferingen ifall det regnar eller blåser för mycket.
Vi har tänkt ha vigseln utomhus. Vi har ett inomhusalternativ, men det är inte alls lika fint. Och vi gifter oss i så vackra omgivningar, så är det bra väder kan man nog ta jättefina kort.
Ne vi ska ha en utomhusvigsel med, men det blir nog värst för gästerna för vi ska stå under tak på en scen.. så vi får hoppas att det inte regnar för mycket..
å.. förresten.. har ni hört "skrönan" på BT om hon som ville ha Robin Hood-sången som utgångsmarsch å fick den från den teckande serien (jodial-hoppsan vilken dag) istället för Bryan Adams? Hahah min sambo kom hem igår å berättade att han ätit lunch med en som varit på det bröllopet.. så sött.. så då är det väl ingen skröna antar jag.. om inte hans lunchkamrat med honom skämta-aprilo
Ölandstok
Haha! Gud vad hemskt, men gud vad sött också
Vad står på schemat idag brudar? Jag ska rnga runt till bagerierna och kolla bästa pris för smörgåstårtebottnar och sedan ska jag fortsätta med mitt brödbak. Jag känner mig lagom motiverad idag.. Borde kanske låt min sambo vara med och baka, men jag är rädd att brödet blir äckligt då