1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Ölandstok
Vilken otur ni har! Men karl din, han sviker nog inte Ni kommer säkert se tillbaka på det här och skratta, även om det suger nu
Rosenlarv
hehe ja det är nog så.. min storebror erbjöd sig precis hjälpa till med lokalen också så vi klarar no det nu..
Åh, vad roligt att få se era hemsidor!!! Vad duktiga ni är som har gjort såna. Tyvärr har jag ingen hemsida att bidra med, men ni får se lite kort efter den stora dagen istället.
Ölandstok,
Trist att det blir lite stressigt med lokalen, men det kommer säkert att gå jättebra nu när ni är flera stycken som hjälper till!
Louise14,
Vilket fantastiskt ställe ni ska ha ert bröllop på!
Snabba ryck var detm ja.. Jag tror att jag satt ihop vår kvällsbuffé nu till festen. Hur låter detta? Har jag glömt något? (Tänk på att det är sent och att alla ätit under dagen, försökte hålla det lite "lätt").
Vegetarisk bröllopsbuffé:
SMÖRGÅSTÅRTOR:
* Smörgåstårta nummer 1, fylld med syrligt äpple, krämig ost och morötter
* Smörgåstårta nummer 2, fylld med örtpastej och krämig gurkröra (vegansk)
* Smörgåstårta nummer 3, fylld med avocadoblandning
SALLADER:
* Frukig bulgursallad med mango och papaya
* Grönsallad med solrosskott (och ev. ätliga blommor)
* Endive och apelsin sallad
TILLBEHÖR:
* Tomater i olika storlekar och färger
* Gurka
* Fetaost
* Oliver i olika färger
* Paprika i olika färger
* Stor brieost toppad med druvor och fikon
* Smör
BRÖD:
* Brytbröd med färska örter och kesella
* Foccacia med körsbärstomat
* Foccaccia med rödlök
DRYCK:
* Bubbelvatten
* Vanligt vatten
* Vin
* Pommac
* Kaffe till tårtan
TÅRTA:
* Operatårta i 4 våningar (+ veganbakelser till veganerna)
Hur låter detta tycker ni? Fortfarande öppen för förslag i slutspurten, men dissa inte allt tack, då får jag panik
Oh, jag tycker att det låter hur gott som helst!! Nu blev jag jättehungrig!
Mums för bulgursallad.
jag som sitter här å är hungrig å allting också.. nu vill jag också ha.. det låter jättegott du.. nästan så jag vill ha nått liknande själv..
Själv har jag ingen aning.. Värdparet har fått helt fria händer!!
lol... haha svarade på något från första sidan.... haha!!!!!
Rosenlarv: Gud vilken bra idé med filmerna! Vi är sugna på att ha en projektor och spela upp musikvideos till låtarna, men det blir nog för jobbigt att fixa. Och buffén låter mumsmums, kul med något helt vegetariskt!
Nu hoppas ja att allt vårt krångel med musik, färdmedel, tårta o dyligt har löst sig. Känner mig ändå som ni andra, har planerat men ändå en mängd små saker som hela tidem poppar upp. Svärmor kom på idag att vi minsann BARA MÅSTE dekorera kapellet m blommor. Hon fick snällt ordna de själv, hade inte en tanke på de då de är vigslar för oss. Inte många dagar kvar!