1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Ölandstok
Nej usch och fy för en kock som backar ur så snart in på bröllopet!
Rosenlarv
han har inte backat ur direkt, men han gnäller hela tiden om att han har sååååå mkt å göra å kanske inte hinner (vadå kanske lixxom?? det vill man ju gärna veta.. men han har inte alla hästarna i stallet bör tilläggas) så min mamma fick nog.. så imon skulle hon å en arbetskamrat till be honom dra åt h*vte.. tihi.. nästan så man vill vara där..
Fröken smultron
kanske göra ett litet hål i kortet och trä i ett fint sidenband?
Rosenlarv,
Ja! Det har jag inte tänkt på. Då skulle man kunna ta likadant sidenband som vi har på festhäftena. Men frågan är hur man fäster det på vinglaset. Kanske kan man knyta bandet runt glaset? Skulle nog kunna vara fint. Måste testa lite ikväll.
Ja precis, knyter man en lös knut kan det nog vara riktigt snyggt
Har nog tittat på vigselprogrammen miljoner gånger så att allt är rätt m.m. innan jag körde ut dem men körde ut dem i fredags och mamma och pappa klippte och limmade ca 150 st i helgen och de blev jättefina men... men så tittade jag på dem igår och då har jag missat att det ska stå solosång bredvid utgångsmusiken, f_n. Jag orkar inte göra om dem. Tycker ni att det gör något att det bara står utgångsmusik och inte solosång också? Vår solist ska sjunga Kärleken är evig (Lena Ph:s) till utgångsmusik. Jisses vad det irriterar mig.
danis
tråkigt! man blir så lätt blind för fel när man stirrar sig blind på något, eller hur? Tror inte det gör någonting att ni glömt det, det kan ju vara en fin överraskning bara
danis
kan säga en sak.. jag hade inte gjort om dom.. dom är säkert jättefina ändå å som Rosenlarv säger.. det kan ju bli en fin överraskning.. :)
jag vet inte om det är dags för mig å börja panika.. först kocken (men det är löst) men nu för en kort stund sedan ringer dom från guldsmeden å säger att ringen är försenad.. att vi kan få den på onsdag.. då har jag redan åkt, men min sambo hinner kanske hämta den efter jobbet.. eller kanske, han måste ;)
Tack Rosenlarv. Visst blir man blind, man tittar och tittar och hittar inget. Men, men ska gå in till vår solist, även vår granne, och prata med henne och se vad hon tycker. Det är bara så svårt att släppa det.
Ölandstok
Tack, det blir nog bra ändå, vi får väl säga att vi ändrade i sista sekund.
Jag läste om kocken, så himla dåligt. Man vill ju faktiskt veta om det blir någon mat till gästerna. Som tur var att ni kunde ordna det ändå.
Jobbigt med ringen också.
Jag känner att jag skulle nog lätt kunna få panik om några sådana stora grejer skulle hända mig nu. Vi har det mesta under kontroll men det är ändå en tryckande oro för allt ändå. Känner ni så också?