• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • FruÖlandstok

oo ja! jag går alltid klädd i klänning eller kjol.. äger typ ett par byxor som man kan använda.. ahh sen har jag lite träningsbyxor men dom räknas inte..

• Rosenlarv

Louise14
    Den var jättefin ju! Älskar blommorna! Ååå, vad vacker du kommer att vara

• Rosenlarv

Ölandstok
    Haha! Du är fan min tvillingsjäl, jag har också ett par byxor, annars bara fula lodis mjukisbyxor

• FruÖlandstok

Louise14
    ååå det var den jag tyckte var allra finast av dom.. så toksöt.. sen blir man alltid extra söt med en gravid mage.. :)

Rosenlarv.. hihi det börjar nästan bli skrämmande det här.. ;)vi måste vara från samma planet..

• Fröken smultron

Här är en till som är totalt tokig i klänningar! Har hur många som helst. Spelar ingen roll om jag går ut för att shoppa jeans eller byxor. Kommer ändå hem med ännu en klänning till slut...

Ölandtok.
    Jättefin klänning! Skulle ni ha musiktema på festen? I så fall är ju den klänningen klockren!!!

Louise14,
    ÅH, vilken underbar mamma-brudklänning! Det lilla blommönstret tyckte jag var helt gudomligt!

Ska se om jag kan hitta någon bild med "min" klänning på nätet någonstans. Har inte tagit kort när jag har provat den tyvärr.

• FruÖlandstok

Fröken smultron
    jupp vi har musiktema så jag känner att jag passar in.. vi ska ha lp-skivor i bordsdekorationen som underlägg under tallrikarna..

• Fröken smultron

Ölandstok.
    Haha, ni har verkligen lyckats hålla temat hela vägen! Roligt!

• Louise14

Åh, jag hoppas så att jag får se bilder från era bröllopet sedan! Vi får hålla liv i tråden efter bröllopet också så vi alla får njuta av resultaten!

• Fröken smultron

Absolut! Det ska bli så himla spännande att få se kort och höra om dagen blev så som vi alla hade tänkt oss.

• FruÖlandstok

hmm.. Maia Hirasawas låten Gothenburg går i valstakt.. *inse* fast ja.. den texten passar inte så bra, men den är så fin.. snart MÅSTE man bestämma sig..

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)