1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Hörni, sitter och funderar på vigselannonsen i lokaltidningen, men vet itne riktigt vad dom menar med pga?? Är det typ adress till toastparet eller, har jag fått det helt om bakfoten?
MSW, Ingen aning...sorry.
Postogram-adress. Kan vara toastmastern, den enas föräldrar, restaurangen, etc.
Det var som jag trodde då.. Tack för hjälpen!
Haha, ni oroar er för gravering, jag har inte fått min ring än och kommer inte att få den förrän den 27:e! Fast det är mitt eget fel, jag ångrade mig och beställde en ny. Den första var för tjock.
Nu har jag köpt en slöja iaf.. Men kommer bara ha den i kyrkan.. Har tänkt att sätta dit den själv (då det verkar som frisörer tar mer betalat om man ska ha slöja).. Skönt att ha bestämmt sig.. :)
Verkar som om min hippa startar lite på smyg idag, eller så jävlas någon bara med mig!! KOm just in en medelålders skönsjungande adonis och skönt Eloise för mig på min arbetsplats.... fick strax efter och ingen vet vem som skickat honom...............yeh, right.
Louise14
haha va roligt.. :) spännande..
Louise14,
Oj då! Då smäller det nog till i helgen då!
Ja, fast det har jag tyvärr redan klurat ut. Vet inte om det är ohövligt att ha klurat ut när hippan är eller inte.. I alla fall har en nära vän till mig bjudit in på mig på fika på lördag kl 12,30, tvekade lite, men hon propsade så jag antar att det är då. Men det blir perfekt... lite stressigt om det skulle varit helgen efter...