• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • bride2be!!!

Har ni graverat ringarna än? Det borde man kanske göra snart

• Fröken smultron

Lämnat in för gravyr och putsning idag faktiskt! Skulle ta 1-2 veckor att göra så det var verkligen dags nu. Men vi ville liksom inte vara utan dem, så vi har skjutit på det så länge som möjligt.

• Rosenlarv

bride2be!!!
    Det borde du verkligen göra! Jag lämnade in min förlovningsring för putsning förra måndagen och den kommer inte komma tillbaka förrän den 24e augusti! Min blivandes ring lämnades in för gravering och putsning lite tidigare och kommer på fredag.

Känns jättekonstigt att gå utan ring nu, tycker ni inte?

• Rosenlarv

Nu har jag ringt till vår präst förresten.. Hon var väldigt förstående, men jag tror att hon blev ganska besviken. Hemskt samtal att behöva göra!

Har ordnat en borgerlig vigselförättare nu iallafall! Hade jättetur, kommunfullmäktiges ordförande ska på musikalen och ville jättegärna ställa upp!

• MSW

ringarna ska lämnas in för putsning på torsdag.. Sen skickas de från butiken på fredagen och ska komma hem till fredagen därpå (men har en vecka "extra" om nått skulle krångla) våra nya ringar ligger hemma i en låda och väntar på stora dagen.. :D:D
    Har ni kollat alla detaljer med fotografen en extra gång? Vi funderade på att gå upp och kolla med honom imorgon kväll..

• Fröken smultron

Ja, det känns helskumt att inte ha sin förlovningsring på fingret. Jag har flera gånger idag fått hjärtat i halsgropen och trott att jag har tappat den innan jag kommer på att jag ju lämnade in den i morse.

Rosenlarv, skönt att ha det jobbiga samtalet avklarat!

• bride2be!!!

Oj, tiden går så fort att man tror man har så gott med tid!!! Tack, ska verkligen få ut fingret!

• bride2be!!!

Rosenlarv

Gott att du har pratat med henne! Kan tänka mig att det inte va nåt du såg fram emot att göra. Hoppas det känns bättre!

• Rosenlarv

Hur känns det annars, tjejer? Bara 18 dagar kvar! Vad är ni mest oroliga för just nu? Eller ni kanske inte är oroliga alls? Det är jag iallafall

• Louise14

Vi kommer att lämna in våra ringer för gravering den 24:e, För oss skulle det bara ta en dag, så skulle han hinna fixa det"! Jag har ju inte sett min vigselring än...den är klar senast den 24:e så då skall jag titta på den. Läskigt!! Fast det blir nog bra!

Har insett att jag helt glömt bort placeringskort..men tur att dne annan brud påminde mig.

Jag tycker inte om att vara gravid utan vigselring.. hur skall det då kännas när jag får gå till och med utan förlovningsring?

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)