1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Ölandstok: Lyssnar precis på den, den är ju så fin! Hade vi dansat vals hade den absolut varit ett alternativ (vi bor i Göteborg).
Fluffbullarna
Ja jag hörde den precis på radion.. iofs passar den bra.. för jag hatade min hemstad och flydde, men jag har nu insett att jag gärna skulle flytta tillbaka.. så texten är bra.. men kanske ingen bröllopslåt..
om det ens blir nån vals.. ja.. gud vad vi har velat å haft stora planer å nu blir det bara mindre å mindre ju mer det närmar sig..
För oss blir det nog någon slags "slow dance" :)
Vi har gått på valskurs så för oss blir det definitivt vals. Men vi har inte bästämt låt ännu. Måste måste göra det snart!
Woho! Vi blev precis klara med vår bordsplacering, jag är skitnöjd! Imorgon ska jag börja fila på våra gästpresentationer. Ser fram emot det!
Två veckor kvar nu! M2b konstaterade när vi gick upp "och om två veckor kommer vi inte att ha sovit någonting" :) Är rädd att han har rätt, jag sover alltid väldigt dåligt om jag är stressad eller nervös.
Haha, hjäälp, gud vad snart!
Och först nu börjar jag tänka på dekorationen av festlokalen...
Javisst är det snart! Vår festlokal är rätt trist i grunden så vi borde verkligen satsa på dekoration. Vi kommer att ha svart-vitt-rött som tema. Tanken är vita dukar, svarta löpare, svartvita gardiner (de som finns i lokalen nu är förfärliga) och röda värmeslushållare. Vad har ni andra för planer?
Idag på morgonen hämtades min M2b av 16 killkompisar, han blev rätt paff. Han trodde det var jag som skulle ryka ut men det blev han. Jag tror de har skitkul men jag har ingen aning vart de skulle. Jag får nog höra vad de gjort inatt när han kommer hem, om han kommer hem han skulle nämligen ha med sig tält och sovsäck.
Hur mycket har ni blandat folk på bordsplaceringen? Min mor, svärmor och M2b tycker att min släkt sitter vid ett bord och hans vid ett och sen de vännerna som känner varandra vid ett och de andra vännerna som känner varandra vid ett annat men jag är tveksam. Visst är det roligare när man känner de andra vid bordet för då slappnar alla av lite mer men... Hur har ni gjort?
Fröken smultron
Va bra att du känner dig bättre
danis
Vi har oxå tänkt att det är roligare att folk som trivs ihop sitter vid samma bord, det är ju inte kul om man bara sitter o stirrar ut i luften om man är lite blyg. Man har ju hela kvällen på att prata med folk. MEN vi har runda bord och har typ 3-4 av "varje" så har man några "nya" och några man känner innan.
Shit girls, det är 2 veckor kvar! Borjar drömma konstigare o konstigare saker kan jag säga. Trodde inte jag hade sån fantasi!
I dag hittade jag ÄNTLIGEN godishjärtan till bordsplacerings korten. Puh, har letat i ALLA godisaffärer i hela stan. En sak till at ticka av på listan
Fluffbullarna
Vi ska ha partytält o tema går i vitt, ljus rosa o guld. Min sambo ska fixa allt med tältet, röd löpare, kristallkronor ++ o min syster gör bordsdekorationer o jag får inte se hur det ser ut innan festen! Lite skönt att slippa den biten faktiskt. Lämna över det till nån ni litar på gör ett bra jobb om ni inte vet exact hur ni vill ha det. Vi har tillräckligt att tänka på nu känns det som!