Inlägg från: bride2be!!! |Visa alla inlägg
  • bride2be!!!

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

18 dagar!!!!!!!!!! HJÄÄÄLP!!! När det börjar bli DAGAR kvar och inte veckor slår nervösiteten till! GULP

Andas.... Som tur är har vi semester efter denna veckan så vi räknar med att hinna med alla gästpresentationer, bordsplacering, tipspromenad o dyl. TROR vi har gjort det mesta, men man börjar ju få lite panik när dagen snart är där!

Ble hämtat på min 2:a möhippa i lördags! En "familjehippa" där tjejerna i min blivande svärfamilj hämtade mig o tog med mig på spa Gud, va glad jag blev! Och sen åt vi räkor o drack vin på kvällen - dom är underbara!

• bride2be!!!

Har ni graverat ringarna än? Det borde man kanske göra snart

• bride2be!!!

Oj, tiden går så fort att man tror man har så gott med tid!!! Tack, ska verkligen få ut fingret!

• bride2be!!!

Rosenlarv

Gott att du har pratat med henne! Kan tänka mig att det inte va nåt du såg fram emot att göra. Hoppas det känns bättre!

• bride2be!!!

Louise14
    Du kan ju ta med lite sånger i festhäftet oxå om du tycker det blir för lite. Vi har meny, sånger, lite roliga saker som barn har sagt, gästpresentationer, 13 saker en tjej/kille aldrig kommer säga (eller va det nu heter, har det inte framför mig). Men våra toastmastrar har tagit över festprogrammet så hur det blir till slut vet vi inte

Jag ringde guldsmeden för några dagar sedan o nu är jag lugn, det sku bara ta 20 min att gravera o putsa ringarna. Puh!

Nu ska vi ha semester o finslipa på bordsplaceringen, gästpresentation o dyl.

Lycka till alla o krya på dig Fröken smultron!!! Skickar över lite mirakelmedicin.

• bride2be!!!

Jag undrar oxå en grej med kyrkan. Varför är det nån som går med brudgummen/sin pappa på sin vänster sida o nån till höger om sig? Trodde man bara kunde gå med mannen på höger sida om sig själv?

• bride2be!!!

Fröken smultron
    Va bra att du känner dig bättre

danis
    Vi har oxå tänkt att det är roligare att folk som trivs ihop sitter vid samma bord, det är ju inte kul om man bara sitter o stirrar ut i luften om man är lite blyg. Man har ju hela kvällen på att prata med folk. MEN vi har runda bord och har typ 3-4 av "varje" så har man några "nya" och några man känner innan.

Shit girls, det är 2 veckor kvar! Borjar drömma konstigare o konstigare saker kan jag säga. Trodde inte jag hade sån fantasi!

I dag hittade jag ÄNTLIGEN godishjärtan till bordsplacerings korten. Puh, har letat i ALLA godisaffärer i hela stan. En sak till at ticka av på listan

Fluffbullarna
    Vi ska ha partytält o tema går i vitt, ljus rosa o guld. Min sambo ska fixa allt med tältet, röd löpare, kristallkronor ++ o min syster gör bordsdekorationer o jag får inte se hur det ser ut innan festen! Lite skönt att slippa den biten faktiskt. Lämna över det till nån ni litar på gör ett bra jobb om ni inte vet exact hur ni vill ha det. Vi har tillräckligt att tänka på nu känns det som!

• bride2be!!!

Grattis alla!!! Hoppas alla hade en unedrbar dag! Jag har inte landat än! När jag ligger i sängen o ska sova tänker jag på vigseln, festen, bröllopsnatten +++ Det var den bästa dan i mitt liv hittills! Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är!!!

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)