1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
haha ja visst ångrar man sig när man önskade att tiden skulle gå.. jag ska in på sminkrådgivning om två timmar jag.. sen ska jag försöka jaga servetter..
jag såg nått häftigt idag när jag uppdaterade min pixbox.. ett kort från några andra..
www.pixbox.se/pic_show_id13938548.html
en sån cool ram vill jag också ha!!!
Louise14
Få inte panik, då känns allt bara helt oöverkomligt. Det kommer gå jättejättebra.
Och går det dåligt kan du skratta åt det efteråt. Allt behöver inte vara helt perfekt ju, det viktigaste är ju att man blir gift
Fluffbullarna
Ååå, vad spännande! Hoppas att du får en jättefin dag!
åå fluff.. underbart med hippa *hålla stora tummen* kommer nog bli riktigt roligt
Ja, är ju ledig i slutet av nästa vecka, så hinner man inte får man väl ta det då! Fast hade ju tänkt att vi bara skulle ta det lugnt då, men det kanske blir ändrade planer.. får se!
I morgon får vi äntligen se min vigselring!! Så nyfiken. Sedan är det dags för oss att gå på brudvals kurs. Vi provade lite snabbt hemma igår, men min mage kommer ivägen.. kommer knappt nå fram till honom när det väl är dags. hi hi
Jag var på hårkonsultation.. Lite orolig, hon var inte så lyhörd och verkade vilja göra ett stort jippo av det hela. Jag fick stå på mig jätttelänge angående att jag inte ville ha jättestor uppsprejad 80talslugg, nu ska jag bara få en ganska neutral lite uppsprejad. Min sambo ville hon klippa pottfrisyr på och färga hans underhår! Jag vet att det ska vara 80tal, men man ska ju känna sig fin också, vill ju inte att folk ska skratta.
Gud, jag hoppas att det blir bra. Hon var väldigt trevlig och är säkert en jättebra frisör... Får vi hoppas. :-/
Rosenlarv
åhh, hoppas det blir kanon.. hårfrisörer gillar ju å få göra crazy saker ibland så.. bara å hålla dom hårt ;)
själv har jag varit å fått hjälp med sminkningen nu.. blev massa bra.. nu ska jag bara öva öva öva så jag kan göra det själv sen också.. gick med i body shops klubb också å då fick jag konsultationen gratis å massa rabatter.. fast det kostade 100kr men det blev ändå 100kr billigare än innan..
Ölandstok: Så teknikskt sett kan man säga att du tjänade pengar på att gå dit?
Skönt att göra en vinstaffär på smink! Själv har jag lagt ut en halv förmögenhet på underkläder som jag skall ha på den stora dagen....Jag som inte skulle ha någont speciellt.. men men.
Ölandstok
Kul att det gick bra med sminket! Hur ska du ha det?