• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • FruÖlandstok

jag sitter å försöker få in bordsplaceringen i festprogrammet.. så nu är det bar aen avbokning som kan få mig att gå bananas.. eller nått sånt..

jag vill också veta hur det gick för fluffbullarna.. väntar med spänning..

vi har skippat morgongåvorna.. vi har ganska tajt med pengar denna månad.. eller rejält tajt å vi vill inte riktigt ta av bröllopspengarna innan bröllopet å köpa presenter för.. så vi skippar det..

• Nettanspettan

Danis: Hoppas det löser sig! Jag bokade helgen 2-4 november och det var då de hade endast sviter kvar.... (tips) ;)

• Rosenlarv

Hörni.. hur långt innan tror ni att man kan köpa mintgodis? Jag ska ju använda sådana till mina bordsplaceringar.. Inte hinner de bli gamla på 8 dagar? Och visst borde det vara bäst att förvara dem i kylskåp? Det är ju lite choklad i, så jag är rädd att de smälter.. Men det kanske räcker med skafferiet? Vad tycker ni?

• Nettanspettan

Rosenlarv: Jag tror att det räcker med att förvara dem i skafferiet. Choklad (som för övrigt är en gudagåva) brukar utan problem klara sig i en vecka. Jag ska också köpa choklad till bordsplaceringarna. Försöker hitta någon choklad som är fint inslagen i vinrött eller guldigt papper.

• Rosenlarv

Är det bara jag som känner mig skitblödig idag? Tittade på den här videon och började gråta.

• Fluffbullarna

Hej, jag överlevde!
    Jag hade så roligt, det känns verkligen att de har tänkt ut det så att det ska passa mig. Jag blev helt chockad över att de var så många, 7 stycken var mer än jag hade trott. Bl a en barndomskompis som jag tycker jättemycket om, men inte träffar så ofta. Hon bor i en annan stad också så vi ses inte så ofta. Jag blev så häpen när hon dök upp. En jättefin slöja med namnskylt hade de gjort.

Ska skriva mer detaljerat sen, men nu ska jag umgås med kompisen!

• Fröken smultron

Rosenlarv,
    Jag glömde ju berätta en sak för dig! Jag gjorde ju också en sån där bok på gordinegenbok.se efter att du hade gjort det, och jag fick hem den i måndags! 6 dagar tog det. Blev jättefin, så jag hoppas verkligen att m2b blir glad.

Fluffbullarna,
    Vad mysigt! Ser fram emot att få höra mer om vad ni gjorde, men du låter verkligen supernöjd!

• Rosenlarv

Fröken smultron
    Ååå, vad roligt att mitt tips lönade sig! Och visst ser de proffsiga ut! Jag är jättenöjd med min också

• Louise14

Fluffbullarna; vad kul att du verkar ha haft det bra!

Ser med spänning fram emot att få höra vad du fick göra!

• Fröken smultron

Jaha hörni. Nu börjar helgen närma sig. Sista helgen innan bröllopet! Vad har ni att göra?

Vi ska göra placeringskorten och komma på något smart sätt att fästa dem runt glasen. Blir nog en liten tur till Panduro.
    Sedan ska jag nog börja fundera lite på vad som ska packas till bröllopsresan. Eftersom vi inte har bröllopet i den stad där vi bor så kommer vi behöva packa redan nu, eftersom vi åker hemifrån på onsdag. Aaah, det börjar bli så verkligt nu!

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)