1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Hur går det för er? Har ni börjat beta av era listor? Här går det sakta framåt.....
åå här går det sakta framåt.. har gjort mina skivor, ska börja på sambons nu å sen är det alla soundtracken.. woho.. å sen musiken till festan.. mohahahahaha bara för att man tyckt att det var såååå gott om tid..
måste bort till rusta också å snegla på glas och servetter också.. eller kanske ska ta det imon.. för imon ska jag på konsultationssminkning!! ska sminka mig själv så tänkte lära mig lite hur jag ska göra det också..
Det som stressad mig mest, är vem som skall köra en överallt. Vem kör till frissan på morgonen? vem kör till fotografen? Vem kör till kyrkan? Vem kör bilen vi skall ¨åka efter vigseln... Paniken närmar sig, lite för många lösa trådar känner jag...
Jag vet inte ens om jag har koll på listan på saker som ska göra, hihi, jag måste skärpa till mig.
Vi har iallafall varit och handlat sista ingredienserna till brödet och ska sätta igång med att baka efter att vi ätit.
Jag skulle tro att brödbaket är klart imorgon.
Är det bara jag som känner att det faktiskt inte är så mycket att göra? Eller har jag fortfarande inte kommit ur min ljuva förnekelse?
Rosenlarv: Jag hade den känslan i början av veckan, men nu har den försvunnit. Men tror att detta mestadels beror på att jag ( alltid) tror att allting tar mycket längre tid än vad det i verkligheten gör!!! Stressad dock upp mig i onödan tror jag.. min M2B börjar bli lite irriterad.....ooups.
Louise14
Hoho, jag känner igen mig. Konstigt, jag borde vara stressad. Men det kommer nog..
Tjejer, hur var det nu med era möhippor? Har alla haft sina?
Jag har inte haft min möhippa, hoppas det blir något. M2b har gett ledtrådar om att jag kanske kan vänta mig något i morgon...spännande!
Angående stress känenr vi av den, och vi har verkligen massor kvar att göra också.
Jag har inte heller haft någonting.. Har genom ett community sett att en av mina vänner nämnt till en annan om möhippeplaner för ett tag sedan och jag har även sett att min man fått ett sms från en kompis till mig, (nej, jag har inte läst det ) så i början trodde jag att jag skulle få en möhippa. Nu har jag dock börjat tvivla. Alla mina vänner säger att de kommer till min stad först på lördagen, så antingen är de mycket bättre på att hålla masken än jag trodde, eller också har de inte tid :-/
Cornelia-07
jupp.. hade min i lördags.. men karl har sina minisvensexor kvar..
jag har faktiskt fixat mina skivor nu å sen bränt hälften av alla soundtracken.. brännaren ska nog få vila lite nu..!
men massor to go..