• Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • FruÖlandstok

ischa, det blir lite kladdigt uppe i hörnet när jag vänder på dom.. vilket jag kommit på nu efter 16 ex.. hihi.. bättre sent än aldrig.. får helt enkelt skriva ut ena sidan idag å andra imon.. skulle också lämnat in dom på kopiering egentligen... men tiden försvann å nu sitter jag är å ska åka iväg med dom imon så..

hoppas du får lite sömn fluff.. måste själv få lite sömn men jag tänkte skriva ut ena sidan klart idag å ta resten imon..

• Sweetpea

Jaha. Så var typ allt färdigt. Vi ska hämta tårtorna på fredag och lämna skumpan på båten samtidigt. Sedan är det bara att be till vädergudarna. En liten solglimt vore så trevligt..! Helst mellan 13.30 och 16.00 (då vi ska samlas, vigas (inne), fotas och åka båt. Sedan kan det regna hur mycket det vill, för min del!

• Louise14

Usch, inte ens 10 grader var det ute när jag gick till jobbet morse. Hur kallt kan det hinna bli på en vecka egentligen?

Träffade prästen igår, men måste erkänna att jag har inget som helst minne av vad han sade till oss eller gick igenom. Ändå har jag antecknat en massa saker!!!!

Var även på herrgården där vi har festen och strosade runt och vi provade att dansa valsen i rätt rum... scary!!

3 dgr kvar och jag är pirrig i magen HELA tiden.

• FruÖlandstok

NU! känner jag av det... vaknade imorse å var sååååå nervös, jag kommer fasen inte få i mig mat på flera dar innan.. jisses..

idag måste jag packa allt, städa iordning så vi slipper komma tillbaka till ett spökhus, hämta ringarna.. å ja det var nog allt men tillräckligt.. å få allt nerpackat? *bli gråhårig* kanske skulle väntat å färga håret tills dagen innan ;)

• Fluffbullarna

Sweepea: Jag vill gärna att solen fortsätter lysa ända fram till fem om det är ok med dig? :) Vår vigsel är inte förrän kl 16 och sen ska det minglas lite innan vi går in.
    Louise14: Ja, visst är det kallt ute! Och jag som har en kort, ärmlös klänning och öppna ballerinaskor- hu vad jag kommer att frysa!

Ska snart åka in till stan och fixa linser, upptäckte att jag bara har ett par kvar, och tänk om jag tappar den ena. Vill inte gifta mig i glasögon.

Sen åker vi hem, träffar vår barpersonal, planerar hur vi ska lägga upp allt på torsdag (då ska vi handla det sista, åka till systemet och hämta vår beställning och dessutom köra runt till kompisar och låna ihop kylväskor). Vi måste städa också, några av gästerna komemr att sova över här. Och sy in fodret i M2b kavaj, så det inte sticker ut och... och....och............

• Louise14

Idag hämtar min M2B ut våra ringar, coh jag skall väl äntligen få sätta på mig min förlovningsring igen!

Vi har ( skönt) inte så mycket kvar att ordna inför bröllopet, men desto mer inför bröllopsresan som vi i all villervalla har glömt bort. Däremot måste vi öva, öva , öva på våran koreografi till brudvalsen, blir svettig av att tänka på alla fel som kan uppstå.

• Sweetpea

Fluffbullarna: Det är helt okej! Men jag är i Stockholm och du någon annanstans, va, så det lär lösa sig automatiskt..:

Jag har en kort, ärmlös klänning - men förutseende som jag har är har jag både bolero och kappa, så det ska nog gå bra.

• FruÖlandstok

idag ringde dom från guldsmeden.. ringarna har kommit men dom är inte graverade.. men det kan vi ta nästa vecka.. huvudsaken är att ringarna har kommit..

dags å börja packa kanske..

• MSW

Har med börjat bli nervös nu.. En massa småsaker som ska klaras av.. t.ex. behövs en sjal strykas, handla det sista (imorn) öva på hur fort vi ska gå i kyrkan, hur vi ska hålla ringarna, packa ihop vad som kan behövas ha till hands under dagen.. Raka sig både här och där.. ;) och så krånglar det lite med incheckning på hotellet vi ska bo på på natten, vi kan förmodligen inte checka in innan kl 14 och då ska vi börja ta kort..
    Vi får be någon annan göra det, men vore skönt att få det gjort innan fotograferingen!!!

• FruÖlandstok

MSW
    man tycker ju att en tidig incheckning kan dom ta.. vi hade incheck först vid 15,00 men min sambo sa att det blev för tajt så då kunde dom fixa till 14,00 lungt istället.. sen ringde min kompis till samma hotell å frågade om incheckning å då helt plötsligt kunde hon få komma 11,00 hihi.. kanske var för hennes sthlms-dialekt isf min sambos norrländska förvirrad dialekt ;)

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)