1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!
Lycka till tjejer!!!
Jag hänger ev. lite till här...
Jag tackar också för mig tror jag,d å jag inte tror att det blir något mer internet för mig, åter i mitten på sempteber och hoppas att vi kan träffas i denna tråd då igen, om inte annat skall jag försöka leta reda på er!
Ha en underbar dag allihopa!!!!!!!!!!! KOm ihåg att ta in alla intryck och njut!
Men men...ska ni försvinna nu?
Lycka till allihopa, hoppas ni får en jättebra dag!
Jag är kvar, men kanske i lite mindre dos.. Lycka till alla ni som ger er av!
Pratade nu med hotellet och vi kan lämna dit grejerna när vi vill på lördag!! Jättebra, nu löste det sig också!! :)
Nu försvinner jag också.. kanske tittar in lite men vi åker hem till min mamma nu å stannar där tills på söndag då vi återvänder som man å hustru.. coolt..
Ha underbara bröllop allihopa nu å lova mig att ni berättar hur det gick sen.. lycka till å ni.. glöm inte å andas..
Hej,
Lycka till alla och ha en underbar dag!!!!
Vi hörs efter i september.
Jag är iaf kvar här. Idag ska vi åka och handla den sista maten och hämta ut vår beställning på systemet.
Tråkigt att det blivit så lugnt här i tråden.. IDga har vi varit och airbrush-tannat oss.. Flera st som frågat om vi varit utomlands.. :D
Ja, visst känsn det lite ensamt. Modigt att airbrusha er, jag har läst så blandade omdömen om det så jag hade nog inte vågat.
sista dagen som sambos lycka till på eran stora dag