Inlägg från: Louise14 |Visa alla inlägg
  • Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Så tjejer, då får vi se vilka som hittar hit nu när de har stängt våran gamla!!

• Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
  • Louise14

För min gubbe hade de låtsas svensexa igår efter jobbet och när han kom hem mitt i natten var han tyvärr väldigt besviken. Tur för honom då att jag vet att den riktiga sexan är i morgon. Hihi, stackarn, har var riktigt ledsen...

Jaha, jag börjar bli lite nervös för det här med ens egen hippa. Ringde nämligen till mamma och pratade om att åka till landet i helgen, när de har sexa för min Gubbe. Jag sade att jag kommer med reservation för om jag blir hippad. Då sade min mamma att jag inte skulle vara förberedd på det den här helgen... för de hade frågat henne så hon visste vilken helg det var.. Blev lite putt att hon sade så, men då sade en arbetskollega till mig, att det kan ju mycket väl vara så att hon luras...... ELler?

Tycker att det är lite väl mycket hemlighetsmakeri kring sexan i morgon, så de kanske har samma dag?

Nervös är det i alla fall. Man vet ju att det kan hända när som helst nu!!!!

• Louise14

Fröken smultron:L tror du det?

Shit, vad nervös jag blev nu...... Men för inte ha för stora förhoppningar inför helgen, kan ju bli en vanlig helg också.

• Louise14

Jag håller med er båda två att det inte skall vara för mycket förnedrings-TV av det, men händer det så himla ofta numera? BRukar ju bara spa och sådana saker.

Är ju gravid så behöver inte oroa mig över att de skall hälla mig full med sprit heller, så jag tror nog att det kan bli en rätt lugn dag, men är nervöst ändå. Mestadels att inte vet NÄR tycker jag...

• Louise14

Ja, jag vill göra något msyigt och sedan kanske gå ut och äta.. Blåsa glas har jag hört är poppis. Annars är ju spa en höjdare, men man får se vad som händer!

• Louise14

Måste bara fråga, har ni sånger i erat festprogram? Har just pratat med toastmaster och han sade att vi måste prata om sånger och sådant för festprogrammet. Har aldrig varit på bröllopet där man sjunger och vet inte om jag är sugen på det. Är man tråkigt om man inte har det? Tänkte bara ha 2 dikter, menyn och bordplacering och pres av gästerna....

• Louise14

Vad är det för sånger? kanske du kan skicka några till mig på mail`?

lb@lelo.com...Vore evigt tacksam. Man kan ju inte ändra sig förrän man vet vad man tackat nej till.

• Louise14

Hej tjejer, hoppas att ni har haft en bra helg! Svensexan är avklarad, men än är jag inte hippad, antar att det kommer nästa helg. Dessvärre har vi fått återbud från tre personer som redan har tackat ja, så det strular ju till bordsplaceringen lite, men skall försöka få till det ändå.

Idag skall jag till floristen och prata om blommorna, något man skall tänka på? Hur många blommor skall man ha i håret? Har ju allting uppsatt, men tänkte 5 stycken, räcker det tror ni?

• Louise14

Jo, det förstås, men jag vill nog har rätt små blommor, typ rosenknoppar, och vill itne att det skall ta över frisyren. Men jag tror att fem är i överkant, men tar nog fem, så får jag väl slänga de överblivna...

• Louise14

Brudar, det är bara 18 dagar kvar och jag är sååååå rädd för att jag skall ha missat något!!!!!! Igen.. Vet att vi har " gott " om tid att dona och fixa inför det sista, men hur skall man kunna kontrollera att man har allt?

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)