Inlägg från: Fluffbullarna |Visa alla inlägg
  • Fluffbullarna

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Oj, hade missat att det fanns en ny tråd!
    Här har det varken varit hippa eller sexa. En av M2bs kompisar tog mitt nummer för några veckor sen, men sen dess har jag inte hört ett knyst. Försökt kontakta dom via nätet också, men inget svar. Vill ju gärna ha liite koll på vad de planerar.
    En av mina bästisar (och toastmadam) åker bort den 24 och kommer tillbaka dagen innan bröllopet så har jag inte blivit hippad då blir det nog inget.

• Fluffbullarna

Jag kommer att vara nervös till helgen då...

Vi får vänta med resan, våra kurser börjar 3 rep 5 september. Får se när vi har fått scheman hur det ser ut framöver. Vi kommer nog att åka till italien, men är lite osäkra på vart.

• Fluffbullarna

friml: Vi har verkligen inte det mesta klart....lite panik här med

• Fluffbullarna

Haha, ni oroar er för gravering, jag har inte fått min ring än och kommer inte att få den förrän den 27:e! Fast det är mitt eget fel, jag ångrade mig och beställde en ny. Den första var för tjock.

• Fluffbullarna

Haha, jag tror jag vet när min hippa blir! Beklagade mig för sambon att jag inte visste när jag ska planera in mensen (kan styra när den kommer med p-piller) och då pekade han på den 23:e! Så nu är jag förväntansfull och väldigt väldigt nyfiken!

• Fluffbullarna

Ölandstok: Fy vad dåligt av kocken! Själv börjar vi bli oroliga för om våran solist tänker hoppa av, jag får inte tag på honom.

Rosenlarv: Det ska bli så kul att ser era bilder sen!

• Fluffbullarna

Ölandstok: Lyssnar precis på den, den är ju så fin! Hade vi dansat vals hade den absolut varit ett alternativ (vi bor i Göteborg).

• Fluffbullarna

För oss blir det nog någon slags "slow dance" :)

• Fluffbullarna

Två veckor kvar nu! M2b konstaterade när vi gick upp "och om två veckor kommer vi inte att ha sovit någonting" :) Är rädd att han har rätt, jag sover alltid väldigt dåligt om jag är stressad eller nervös.

• Fluffbullarna

Javisst är det snart! Vår festlokal är rätt trist i grunden så vi borde verkligen satsa på dekoration. Vi kommer att ha svart-vitt-rött som tema. Tanken är vita dukar, svarta löpare, svartvita gardiner (de som finns i lokalen nu är förfärliga) och röda värmeslushållare. Vad har ni andra för planer?

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)