1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Åh, men här är ni ju tjejer!! Jag trodde ni inte hade skrivit en enda rad...Puh! Kännns skönt att bolla med er så här 17 (!) dagar innan.
Åh, men här är ni ju tjejer!! Jag trodde ni inte hade skrivit en enda rad...Puh! Kännns skönt att bolla med er så här 17 (!) dagar innan.
Håller med Lousise 14...nyfiken på om vilka som kommer med (om det nu blir nåt). Spännande!
Har ni förresten satt bordsplaceringarna i festhäftet? Hur gör ni med sena avhopp?
Ah, smart...
Tjejer, hur var det nu med era möhippor? Har alla haft sina?
Nu är jag pirrig....
Jag har inte tänkt på det innan, men vad tror ni om vädret på lördag?
Pappa ringde nyss och sa att det skulle ösregna i Stockholm, men jag kan inte se några såna prognoser på SMHI?? Har ni paraply vid fotograferingen om det regnar?
Rosenlarv: Du är inte ensam om att känna dig lite småkrasslig. Jag tror det är omöjligt att hålla sig helt frisk när man bröllpsplanerar...
Vi måste tänka på att hinna vila upp oss innan lördag. Det är viktigare än små detaljer. Jag har t.ex. skippat några små dekorationer som varken gör till eller från. Andas...
Kan jang här med
Men hjälp vad kallt det är! Måste ha "päls" mellan fotograferingarna...?? Jag trodde det skulle vara sommar fortf. Har ni nåt fint att svepa in er i om det bli för kallt? Jag har inte tänkt på det.
Jag är verkligen frusen av mig. Hur fina bilder blir det om man spänner sig... Ja, det här med vädret kan tyckas som en bagatell, men ändå...Önskar nu att vi hade valt augusti ändå...eller inte..äh, det ordnar sig!
Lycka till tjejer!!!
Jag hänger ev. lite till här...
Åh, vädret ser ju ok ut i morgon!