Inlägg från: Sweetpea |Visa alla inlägg
  • Sweetpea

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Prognoserna varierar. Det ska komma ett regnområde in över landet västerifrån, troligast under natten till lördag enligt SVT. Enligt SMHI på Radio Stockholm nyss skulle det bli soligt på lördag och mulnande framåt kvällen - kanske räknar de med att regnet kommer fram då. Vi får hålla tummarna för att regnet antingen är snabbt, och regnar av sig till lördag eftermiddag, eller långsamt och inte kommer fram förrän till kvällen, tidigast.

• Sweetpea

Fluffbullarna: Kom ihåg att prognosen är väldigt osäker såhär långt i förväg! Men visst, det är bra att förbereda sig på en plan B. Jag vill mest ha sol för att allting känns lite festligare då.

• Sweetpea

Jaha. Så var typ allt färdigt. Vi ska hämta tårtorna på fredag och lämna skumpan på båten samtidigt. Sedan är det bara att be till vädergudarna. En liten solglimt vore så trevligt..! Helst mellan 13.30 och 16.00 (då vi ska samlas, vigas (inne), fotas och åka båt. Sedan kan det regna hur mycket det vill, för min del!

• Sweetpea

Fluffbullarna: Det är helt okej! Men jag är i Stockholm och du någon annanstans, va, så det lär lösa sig automatiskt..:

Jag har en kort, ärmlös klänning - men förutseende som jag har är har jag både bolero och kappa, så det ska nog gå bra.

• Sweetpea

Men om det bara handlar om att hålla värmen under fotograferingen kan ni väl ta vilken jacka som helst. Eller?

• Sweetpea

Ja, visst gör det! Så positivt som det ser ut för Stockholm nu har inte gjort på hela tiden. Så nu slutar jag kolla på väderprognoserna! =) Lycka till allihopa!

• Sweetpea

Igår kväll satt jag i soffan och kollade på fem avsnitt och Gilmore Girls och åt glass. Ett toppensätt att avsluta sitt ogifta liv på! Somnade vi midnatt och vaknade precis - och solen skiner i Stockholm också! Ska visst mulna på först framåt seneftermiddagen.

Jaha. Då kör vi då! Jag ser fram emot efteråt-rapporter sen.

• Sweetpea

Så...Hur gick det? Jag hade en toppendag!

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)