• MSW

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Det var som jag trodde då.. Tack för hjälpen!

• MSW

Nu har jag köpt en slöja iaf.. Men kommer bara ha den i kyrkan.. Har tänkt att sätta dit den själv (då det verkar som frisörer tar mer betalat om man ska ha slöja).. Skönt att ha bestämmt sig.. :)

• MSW

Jag vet inte om det ÄR ohövligt, men i know the feeling.. Listade juh ut här själv också, trots att ingen försökte bestämma något med mig, eller på något annat sätt "avslöjade sig"..

• MSW

Ingen bordsplacering i häftet, men däremot en kort presentation av alla gäster. Men de sena återbuden får stå kvar iaf. (Åtminsone ett avhopp har vi fått "redan")

• MSW

Vilken sida är vilken i kyrkan?? Alltså, vilken sida är till för brudens resp. brudgummens gäster??

• MSW

Hittade själv, brudens på vänster och brudgummens på höger (om någon annan undrar)

• MSW

Bride2be: De som har den manliga personen på vänstra sidan kanske inte bryr sig om etiketten eller nått kanske? För det är väl egentligen inga 'riktiga' regler utan ettikettsregler??
    Alltså, det är bara min helt egna teori, hurvida det är så vet jag inte..

• MSW

Vi gick igenom igår (först jag och tärnan och sen jag och m2b) vad vi ska komma ihåg och så from nu tills vi stupar isäng efter bröllopet.. Vi skev dessutom lite listor vad vi vill ha ut av värdpar och toastpar och så, så vi ska försöka få ihop en träff med dom också på måndagen veckan innan bröllopet.. FAN TJEJER, DET BÖRJAR BLI NÄRA!!!!! :D
    Men det kändes igår när vi gick igenom allt att vi har det underganska bra koll!

• MSW

lämnade förövrigt in förlovningsringarna påputsning igår.. *känns tomt på fingret nu*

• MSW

Jäkla skit!! Vi har bestämt tid med våra kyrkmusiker+präst+kyrkan för att ha genomgång inför bröllopet nu på fredag klockan tre.. Och nu fick jag mail från min golftränare att det finns uppspelsmöjlighet på fredag kl16 (en halvtimmes väg från kyrkan)..
    Faaan.. Hade det varit 16.30 hade jag juh kunnat hinna båda delar, men nu känns det j*vligt tajt.. Åh.. *suck* vill juh få uppspelet avklarat.. *suck*

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)