Inlägg från: Louise14 |Visa alla inlägg
  • Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Ang slöja så skulle jag jättegärna vilja ha slöja! Tycker att det är såååå fint! Men är ju gravid och tycker inte riktigt att det passar med slöja när man står med mage. Slöjan skall ju stå för oskuld och jag är ju lite tagen på bar gärning om man säger så!!

Men hade planerat att ha slöja på mig under vigsel och sedan ta av den!

• Louise14

Jag gissar att många av oss som inte blivit hippade än kommer bli det nästa helg, tror många tycker helgen innan blir lite stressigt för brudparet, men dessvärre är det ju inte vi som bestämmer....

• Louise14

Ölandstok: ja, det kanske är så, kanske underlättar att slappna!

Oh, jag om min M2B blir bara kärare och kärare nu närme bröllopet vi kommer! Skall bli såååååå underbart! Några fler som åker på bröllopsresa i anslutning till bröllopet? Vi åker på måndagen.

• Louise14

Vi åker till Sicilien i 10 dgr. Skall bli skönt. Då vi får bebbe i december så skall vi njuta massor av våran sista semester bara vi två på länge, länge! Synd på vinet bara.

• Louise14

Vi kommer att lämna in våra ringer för gravering den 24:e, För oss skulle det bara ta en dag, så skulle han hinna fixa det"! Jag har ju inte sett min vigselring än...den är klar senast den 24:e så då skall jag titta på den. Läskigt!! Fast det blir nog bra!

Har insett att jag helt glömt bort placeringskort..men tur att dne annan brud påminde mig.

Jag tycker inte om att vara gravid utan vigselring.. hur skall det då kännas när jag får gå till och med utan förlovningsring?

• Louise14

MSW, Ingen aning...sorry.

• Louise14

Verkar som om min hippa startar lite på smyg idag, eller så jävlas någon bara med mig!! KOm just in en medelålders skönsjungande adonis och skönt Eloise för mig på min arbetsplats.... fick strax efter och ingen vet vem som skickat honom...............yeh, right.

• Louise14

Ja, fast det har jag tyvärr redan klurat ut. Vet inte om det är ohövligt att ha klurat ut när hippan är eller inte.. I alla fall har en nära vän till mig bjudit in på mig på fika på lördag kl 12,30, tvekade lite, men hon propsade så jag antar att det är då. Men det blir perfekt... lite stressigt om det skulle varit helgen efter...

• Louise14

Jag skall i vilket fall verkar förvånad och så när det är dags... inte säga att jag räknat ut eller så... Är ju inte så svårt egentligne med tanke på att det bara finns 2 helger kvar innan, så det är 50/50 att man chansar rätt. Men det skall bli superkul i vilket fall!!!!

• Louise14

Ja, hoppas det! Nu sitter jag mestadels och funderar på vilka som kan tänkas vara med.....och hur de har fått tag i varandra. Skojsigt!

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)