Inlägg från: Rosenlarv |Visa alla inlägg
  • Rosenlarv

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

jaaa, eller hur! älskar du också klänningar? Jag är typ ett traderafreak

• Rosenlarv

Louise14
    Den var jättefin ju! Älskar blommorna! Ååå, vad vacker du kommer att vara

• Rosenlarv

Ölandstok
    Haha! Du är fan min tvillingsjäl, jag har också ett par byxor, annars bara fula lodis mjukisbyxor

• Rosenlarv

Woho! Vi blev precis klara med vår bordsplacering, jag är skitnöjd! Imorgon ska jag börja fila på våra gästpresentationer. Ser fram emot det!

• Rosenlarv

Haha, hjäälp, gud vad snart!

Och först nu börjar jag tänka på dekorationen av festlokalen...

• Rosenlarv

danis
    vi låter människor sitta med åtminstone en person de känner så de känner sig trygga, men också vid någon ny bekantskap som vi tror de kommer passa med. Medelåldern på vårt bröllop är cirka 22 år, de enda som kommer vara medelålders är våra föräldrar och två ur min blivandes släkt, samt en av min mammas kompisar. av förklarliga själ har vi därför att släkten och kompisen tillsammans.

Ölandstok
    Kul med hippan! Vad gjorde ni för någonting?

• Rosenlarv

Jag har provat att göra mina placeringskortshållare idag förresten, samt startat lite på "orginalen" av dem i smyg

Vill gärna ha er åsikt. rosenlarv.bilddagboken.se/
    19 augusti, två sista bilderna.

Det är alltså mintgodisar inslagna i cellofan med chockrosa och guldsnöre runt.

Till orginalplaceringshållarna ska jag dock ha mindre mintgodisar. de där från haribo ni vet (?).

Hursomhelst. Vad tycker ni?

• Rosenlarv

Fluffbullarna
    Såpbubblemaskin, gud vilken bra idé! Jag har läst att såpbubblor kan lämna fläckar på klänningen dock, har ni kollat upp så att det är bra såpa?

• Rosenlarv

Nu sitter jag här igeeen.

Vad roligt att ni tyckte om placeringskortshållarna (och att alla kunde se bilderna till slut ) det lugnar ner mig lite. Inte världens bästa bild och inte världens bästa handstil, som sagt var det ju bara ett provex, men något sådant blir det ju iallafall.

Själv har jag ännu inte blivit hippad.. tror att det blir precis innan bröllopet, i värsta stressen. Men det är sådant man får ta, hihi.

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)