Inlägg från: Fröken smultron |Visa alla inlägg
  • Fröken smultron

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Måste bara få beklaga mig lite. Har blivit dunderförkyld! Och det har jag verkligen inte tid med, mycket att göra både med bröllopsplanering och på jobbet. Usch usch usch! Hoppas verkligen att det går över snabbt och att jag inte hinner smitta ner sambon också lagom till bröllopet...

• Fröken smultron

Ölandstok,
    Det låter ju som ett jättebra festhäfte! Vad många roliga saker ni har kommit på! Gillade speciellt ert quiz om "Vem i brudparet är du lik". Jätterolig idé!

Själv lider jag av dålig fantasi och minimal kreativitet så vi har lejt ut festhäftet till vårt värdpar.

• Fröken smultron

Nej, nu är det verkligen inte många dagar. Känns helt sjukt pirrigt, roligt och spännande! Och alldeles alldeles underbart!!!

För tillfället känner vi att vi har läget hyfsat under kontroll, vilket är väldigt skönt. Men om jag får fundera lite på det så ska jag säkert lyckas hitta 100 saker att stirra upp mig för!

• Fröken smultron

bride2be!!!
    Tack för mirakelmedicinen. Känns mycket bättre idag!

• Fröken smultron

Rosenlarv,
    Vad härligt att höra att allt gick så bra med produktionsteamet. Och att klänningen är så fin. Vad har du valt för klänning?

• Fröken smultron

Här är en till som är totalt tokig i klänningar! Har hur många som helst. Spelar ingen roll om jag går ut för att shoppa jeans eller byxor. Kommer ändå hem med ännu en klänning till slut...

Ölandtok.
    Jättefin klänning! Skulle ni ha musiktema på festen? I så fall är ju den klänningen klockren!!!

Louise14,
    ÅH, vilken underbar mamma-brudklänning! Det lilla blommönstret tyckte jag var helt gudomligt!

Ska se om jag kan hitta någon bild med "min" klänning på nätet någonstans. Har inte tagit kort när jag har provat den tyvärr.

• Fröken smultron

Ölandstok.
    Haha, ni har verkligen lyckats hålla temat hela vägen! Roligt!

• Fröken smultron

Absolut! Det ska bli så himla spännande att få se kort och höra om dagen blev så som vi alla hade tänkt oss.

• Fröken smultron

Vi har gått på valskurs så för oss blir det definitivt vals. Men vi har inte bästämt låt ännu. Måste måste göra det snart!

• Fröken smultron

Hejhej!

Kul att flera stycken har blivit hippade i helgen! Själv blev jag hippad förra helgen och hade jätteroligt!!! Så kul när alla kompisar träffar och har planerat och fixat i förväg!

Ölandstok,
    Vi var lite inne på att ha heliumballonger som skulle släppas upp när vi kom till festlokalen. Men sedan glömde vi bort det, så det blir nog inte så.

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)