Inlägg från: Louise14 |Visa alla inlägg
  • Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Jag skall nog också göra en plan för vem som skall göra vad senare i veckan, men litar på att min mamma hinner med att fixa bordsplaceringen och så medan jag är hos frissan och fotografen. Måste förbi mina päron coh prata med mina yngre bröder om deras uppdrag i kyrkan. Annars skall nog mycket vara under kontroll... måste synka transporterna av oss två bara.. vem som kör och hämtar var hos frissa, fotograf etc..

Ang vädret så har jag känt att jag inte riktigt orkar oroa mig över det... bara ett stressmoment till lixom.. så tar det som det kommer tror jag....

• Louise14

Hur går det för er? Har ni börjat beta av era listor? Här går det sakta framåt.....

• Louise14

Det som stressad mig mest, är vem som skall köra en överallt. Vem kör till frissan på morgonen? vem kör till fotografen? Vem kör till kyrkan? Vem kör bilen vi skall ¨åka efter vigseln... Paniken närmar sig, lite för många lösa trådar känner jag...

• Louise14

Rosenlarv: Jag hade den känslan i början av veckan, men nu har den försvunnit. Men tror att detta mestadels beror på att jag ( alltid) tror att allting tar mycket längre tid än vad det i verkligheten gör!!! Stressad dock upp mig i onödan tror jag.. min M2B börjar bli lite irriterad.....ooups.

• Louise14

Rosenlarv: jag är säkert på att det är så att de är bra på att hålla tyst! Jag är riktigt impad av hur mina vänner lyckades hålla allt hemligt för mig.. och jag snokade ändå lite...* skämt lite*

• Louise14

Jag har också delvis molnligt, men det skall väl ordna sig? Våran fotograf säger att det blir bäst bilder om solen INTE Är framme... annars kisar alla.. och skuggorna blir tydligen felvisande. Men ,men.

Usch, har inte alls fått mycket avbockat på listan, coh idag är jag alldeles matt. Vill bara gråta... men hoppas det blir bättre snart.

• Louise14

Fluffbullarna: Iih, vad kul!!! Hur skall du kunna hålla dig enda tills dess?

• Louise14

Va????? Fick du det var din M2B?

Jag börjar bli nervös, nu är det inte många dgr kvar vi har att fixa på!!!! Hjälp, en helg kvar bara, coh jag har fullt upp tills på söndagen!!!

Fast, jag vet att jag för en tag sedan önskade att jag skulle ha mkt att göra inna bröllopet så att tiden går fort, men nu ångrar jag mig bittert.

• Louise14

Ja, är ju ledig i slutet av nästa vecka, så hinner man inte får man väl ta det då! Fast hade ju tänkt att vi bara skulle ta det lugnt då, men det kanske blir ändrade planer.. får se!

I morgon får vi äntligen se min vigselring!! Så nyfiken. Sedan är det dags för oss att gå på brudvals kurs. Vi provade lite snabbt hemma igår, men min mage kommer ivägen.. kommer knappt nå fram till honom när det väl är dags. hi hi

• Louise14

Ölandstok: Så teknikskt sett kan man säga att du tjänade pengar på att gå dit?

Skönt att göra en vinstaffär på smink! Själv har jag lagt ut en halv förmögenhet på underkläder som jag skall ha på den stora dagen....Jag som inte skulle ha någont speciellt.. men men.

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)