1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)
Ölandstok: 7 minuter? Fast det kanske är en borgerlig vigsel? Annars får jag massa tid över.
Visst brukar en kyrklig vigsel ta ca 25-35 min?
Ölandstok: 7 minuter? Fast det kanske är en borgerlig vigsel? Annars får jag massa tid över.
Visst brukar en kyrklig vigsel ta ca 25-35 min?
Jag fick det sista materialet till placeringskorten iköpta igår, och har gjort 12 st ( av 53 så inte kommit så långt) och sedan har min M2B äntligen börjat ta tag i några av sina uppgifter, så det kändes skönt! Annars är undekläder fixade och de största sakerna gällande denna vecka är klara!
Danis:Snusar han? I sådant fall finns det ju sådana där snusdosor i silver. Eller in fickplunta i silver med gravyr?
Ja, fluffbullurna, berätta!!!
Fluffbullarna; vad kul att du verkar ha haft det bra!
Ser med spänning fram emot att få höra vad du fick göra!
Hej!!!
Hjälp, nu har vi inte långt kvar!! har lyckats fått en del gjort, bl a så är placeringskorten klara och festprogrammen utskrivna.. äntligen fick vi till alla kommentarerna om gästern!!
Vid lunch idag skall vi hämta ut vigselringen och lämna in allt för gravyr, coh kl 17 har vi våran andra timme i brudvals!!
Alltså, jag kan verkligen rekommendera att gå en kurs i brudvals.. vi tyckte att vi kunde dansa vals, men tydligen inte.. Sedan var det väldigt kul coh så att göra något sådant tillsammans, plus att jag blev glatt överraskad över att min M2B tyckte att det var så pass kul att det var hans initiativ att vi skulle ta en lektion till!!
Hjälp, shit, nästa vecka är man gift.
Jag har ju, någonstans i alla stress om program och underkläder och bordplacering, glömt bort varför man egentligen skall ha den här tillställningen! Börjar nu förstå att jag skall gifta mig!!!!!!! Shit, hur vet man om man valt rätt? Uh, läskigt!
Börjar nu gå upp för mig att den här dagen kommer komma inom kort.
Oh, vad spännande! Här händer det grejer minsann. Folk hippas och sexas hit och dit! Hur var det på din hippa då 070901?
Jag har jättesvårt att koncentrera mig på jobbet och får knappt något gjort alls... har dock massor att göra inna ledigheten. Men ,me n, får sitta sent idag..ooups ,går ju inte, skall ju dansa 17,00. Synd.... ( hihi)
070901: Låter som en underbar dag/natt!!
Oh, nu har jag äntligen fått sett min vigselring och jag vill ha den NU!! Men istället blev jag ju av med förlovningsringen också... skall putsat. Tråkigt. KÄnner mig lite naken.
5 timmar? Orkar ni dansa så länge?
Impad av att du får ihop så mycket musik Ölandstok.
Börjar ni känna att ni får grepp och saker och ting nu tjejer?
Ölandstok: det har ni gjort rätt i! Man gifter sig bara en gång! SJälv har jag lite problem att fundera ut vad jag och min väninna skall sysselsätta oss med på herrgården dagen innan bröllopet? Hon är med som moraliskt stöd, coh min M2B är hemma. Hade ju planerat att dricka lite vin och så, men jag kan ju itne. En långpromenad om vädret tillåter, men sedan då? Några förslag?