Haha, här har ni mig, jag har sovit i 13 timmar och ägnat morgonen åt att städa lägenheten.
Möhippan var jättesöt! Min kompis i Karlstad hade ju som sagt sagt åt mig att vi skulle på tur. Klockan 9 stod jag på torget och väntade in henne när jag får smset: "Nu får du skynda dig till tågstationen om vi ska hinna göra en kvinna av dig!". Så jag sprang ner till tågstationen, min kompis kom, och 5 minuter senare satt vi på tåget till göteborg.
I göteborg väntade 6 av mina vänner (däribland min gamla barndomsbästis, som jag blev jätteglad av att se). Jag fick en snygg superhjälte utstyrsel att ta på mig så att jag skulle bli mitt alias feministblixten (jag kallas för blixten och är inbiten feminist sedan många år ) och sedan bar det av till okänd destination.
Först var vi på liseberg och hade femkamp. Jag förlorade stort, men hade jätteroligt. Därefter åt vi smörgåsar på en gräsmatta och jag fick dricka jordgubbsvin som mina vänner smög åt mig.
Därefter blev det uppdrag på stan, bland annat allsång på spårvagnen, fotobingo (där jag skulle hitta människor som såg ut på ett visst sätt, t ex någon med hatt, någon med solglasögon, någon med tattuering, en gatumusikant och få dem att ställa upp på att bli fotade med mig) och insamling av människor vackraste ord (som jag sedan fick skriva en dikt av).
Sedan blev det mysmiddag med mina söta vänner, där vi grillade och drack vin. Och efter det bar det vidare till Gretas, där vi dansade och drack drinkar.
Jättesöt möhippa, jag är jätteglad och nöjd, även fast vissa av uppdragen hade för hög skämma ut sig faktor (de vägrade jag helt enkelt att göra )