Inlägg från: FruÖlandstok |Visa alla inlägg
  • FruÖlandstok

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

haha ja visst ångrar man sig när man önskade att tiden skulle gå.. jag ska in på sminkrådgivning om två timmar jag.. sen ska jag försöka jaga servetter..

jag såg nått häftigt idag när jag uppdaterade min pixbox.. ett kort från några andra..

www.pixbox.se/pic_show_id13938548.html

en sån cool ram vill jag också ha!!!

• FruÖlandstok

åå fluff.. underbart med hippa *hålla stora tummen* kommer nog bli riktigt roligt

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    åhh, hoppas det blir kanon.. hårfrisörer gillar ju å få göra crazy saker ibland så.. bara å hålla dom hårt ;)

själv har jag varit å fått hjälp med sminkningen nu.. blev massa bra.. nu ska jag bara öva öva öva så jag kan göra det själv sen också.. gick med i body shops klubb också å då fick jag konsultationen gratis å massa rabatter.. fast det kostade 100kr men det blev ändå 100kr billigare än innan..

• FruÖlandstok

Louise14
    haha själv var jag å köpt mig jättesexiga underkläder idag.. haha en gördel å hålla in magen min *skratta* men vi ska åka iväg å ta det lungt helgen efter så jag får ta mina sexiga underkläder då..

Fluffbullarna
    vi väntar med spänning!!

Rosenlarv
    jag ska ha sotade ögon å sen ganska "lugn" make-up.. sminkar mig inte så mkt i vanliga fall så jag tar det lungt.. insåg precis att det låg mascara å läppglans (i rätt nyans) i necessären som man fick till när man handlade för 400kr.. me like body shop..

sitter å söker jobb nu mitt i allt planerande.. känns liiiite tidsödande.. men det kom ut en del tjänster under tiden jag pluggade till tentan så jag sköt på det till denna vecka så nu måste jag ta tag i det.. fast snart är jag gift, då kanske man inte behöver jobb?? hihi..

min sambo har pratat med vigselförrättaren nu också.. det skulle ta ca 7 minuter hela vigseln.. låter precis lagom.. å så, precis som jag ville från början men sambon inte trodde att han ville göra, erbjöd han sig å utbringa en skål för oss så nu ska jag skicka papperna upp till kommunen för det hade jag heeelt glömt..

• FruÖlandstok

Louise14
    Ja vi har en borglig vigsel utan några tillägg alls.. vi känner oss inte alls bekväma i den situationen som en vigsel är, så det var ett naturligt val (menar inte borgligt utan utan tillägg, vi har gått ur svenska kyrkan båda två så nått annat har aldrig varit aktuellt).. många lägger ju till dikter å sånt själv för å dryga ut dessa vigslar.. inget för oss..

vi har tom valt den korta versionen av "löftena" då vi tyckte dom kändes mest bekväma.. inte högtravaden som att vi gifter oss för samhällets välbestånd å lovar att vara varandra trogna å sånt.. det är en självklarthet för oss och vi känner oss mest obekväma i en sån situation.. skulle helst vilja förbjuda tal på bröllopet också ;)

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    mjo, men det lät som om han säger lite saker utöver den också.. :) jag pratade med nån annan tjej som hade en borglig vigsel å då sa hennes vigselförrättare lite saker utöver det

• FruÖlandstok

hihi.. denna skulle jag vilja spela upp på bröllopet sööööt...

• FruÖlandstok

jag sitter å försöker få in bordsplaceringen i festprogrammet.. så nu är det bar aen avbokning som kan få mig att gå bananas.. eller nått sånt..

jag vill också veta hur det gick för fluffbullarna.. väntar med spänning..

vi har skippat morgongåvorna.. vi har ganska tajt med pengar denna månad.. eller rejält tajt å vi vill inte riktigt ta av bröllopspengarna innan bröllopet å köpa presenter för.. så vi skippar det..

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    spännande.. man ska lite på intuitionen.. min stämde *hålla tummen så gott det går under pysslandet*

• FruÖlandstok

TobbesFlicka
    dom som beställt den innan har fått den på 5-6dagar.. men det är ju liiite tajt.. å så kan man ju ha otur också..

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)