Louise14
haha själv var jag å köpt mig jättesexiga underkläder idag.. haha en gördel å hålla in magen min *skratta* men vi ska åka iväg å ta det lungt helgen efter så jag får ta mina sexiga underkläder då..
Fluffbullarna
vi väntar med spänning!!
Rosenlarv
jag ska ha sotade ögon å sen ganska "lugn" make-up.. sminkar mig inte så mkt i vanliga fall så jag tar det lungt.. insåg precis att det låg mascara å läppglans (i rätt nyans) i necessären som man fick till när man handlade för 400kr.. me like body shop..
sitter å söker jobb nu mitt i allt planerande.. känns liiiite tidsödande.. men det kom ut en del tjänster under tiden jag pluggade till tentan så jag sköt på det till denna vecka så nu måste jag ta tag i det.. fast snart är jag gift, då kanske man inte behöver jobb?? hihi..
min sambo har pratat med vigselförrättaren nu också.. det skulle ta ca 7 minuter hela vigseln.. låter precis lagom.. å så, precis som jag ville från början men sambon inte trodde att han ville göra, erbjöd han sig å utbringa en skål för oss så nu ska jag skicka papperna upp till kommunen för det hade jag heeelt glömt..