Inlägg från: Louise14 |Visa alla inlägg
  • Louise14

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Ja, jo, visst, fast itne skall du väl sitta med planering och bröllopssaker kvällen innan? Jag har blivit tillsagd att bara njuta då, så det skall jag försöka med. Choklad våger jag inte pga risken för efterföljande akne som kan behaga dyka upp dagen efter...

Vi har bara kvällen, fr 18 typ... Mamma fixar allt dagen efter sedan när jag är hos frissan.

• Louise14

Här börjar det nog ordna upp sig rätt bra! Mycket är fixat nu, och mestadels små inköp kvar, men är ju ledig torsdagen och fredagen, så de passar ju perfekt till sådant.

Dock måste vi öva, öva ,öva ,öva in våran brudvals,,, har ju fått koreografi och allt.

Låten vi dansar till är " you´re my no 1" med Enrique Iglesas med någon tjej.

• Louise14

Fluffbullarna: Nej, inte alls, typ vart snurrar och så skall vara, men det känns skönt att inte bara ströva runt lite planlöst. Att man har något att hålla sig till. Ser säkert bra ut.

min M2B sade igår att det skuklle bli 15 grader och sol på lördag. Spelar mig ingen roll om solen inte skiner, bara det inte regnar..... Vore tråkigt då. Lägger genast sordin på stämmingen då...

• Louise14

Nå, hur känns det? Jag har en ständig pirrande känsla i maggropen!!

Skall träffa både präst och fotograf i eftermiddag men är såååå nervös och skakis över att öva på att gå i kyrkan!!!!

• Louise14

Ja, jag förstår inte att jag kan sitta här på jobbet och få något gjort över huvudtaget, men det funkar tydligen!

Fyra dagar kvar bara, och en arbetsdag bara för min del. Jag som inte har så mycket kvar att göra vet inte hur jag skall få torsdagen att gå...men får tvätta inför bröllopsresan.

• Louise14

Usch, inte ens 10 grader var det ute när jag gick till jobbet morse. Hur kallt kan det hinna bli på en vecka egentligen?

Träffade prästen igår, men måste erkänna att jag har inget som helst minne av vad han sade till oss eller gick igenom. Ändå har jag antecknat en massa saker!!!!

Var även på herrgården där vi har festen och strosade runt och vi provade att dansa valsen i rätt rum... scary!!

3 dgr kvar och jag är pirrig i magen HELA tiden.

• Louise14

Idag hämtar min M2B ut våra ringar, coh jag skall väl äntligen få sätta på mig min förlovningsring igen!

Vi har ( skönt) inte så mycket kvar att ordna inför bröllopet, men desto mer inför bröllopsresan som vi i all villervalla har glömt bort. Däremot måste vi öva, öva , öva på våran koreografi till brudvalsen, blir svettig av att tänka på alla fel som kan uppstå.

• Louise14

Min förnekelse anda har nog tagit slut, för nu lever jag i ett ständigt pirr och oroande!!!! Hur skall detta gå? Mitt största bekymmer just nu är dock hur vil brukar skall lyckas hålla oss varma? Mellan fototagningarna kan man ju ha jacka på sig, men hu rmycket komme man inte att frysa utanför kyrkan och vid skålen vid herrgården? Och stackars alla gäster som köpt sommarklänningar som de ska vara fina i..... Well, shit happens!

Oh, här börjar vi få koll på läget, känns skönt. Mest orolig över vad man skall glömma. Skall vi skriva en lista på vad man skall ha med sig hemifrån?

Klänning
    Skor
    Strumpor ( för den som använder det)
    Underkläder
    Underklänning
    Smycken (lämnar ansvaret för ringen till
    M2B)
    Blommor till håret
    Smink
    KLäder till dagen efter
    Necessär
    Nattkläder???????
    Sjal
    Skjorta att ha hos frisören så att man inte skall dra något över huvudet när man byter om.

Vad har jag glömt?

• Louise14

Rosenlarv: Tack och lycka till själv! Ni får säkert en underbar dag!!!!

• Louise14

Jag tackar också för mig tror jag,d å jag inte tror att det blir något mer internet för mig, åter i mitten på sempteber och hoppas att vi kan träffas i denna tråd då igen, om inte annat skall jag försöka leta reda på er!

Ha en underbar dag allihopa!!!!!!!!!!! KOm ihåg att ta in alla intryck och njut!

• Louise14

HEj!

Så var man tillbaka här efter giftemålet igen!!

VI hade en underbar dag, vilket det låter som om ni flesta har haft. Men jag känner mig lite paff, känns som om det gick lite för fort, allting är ju över nu..... Efter all denna väntan.

• Louise14

Japp, var till Sicilien i 10 dgr direkt efter, så vi fick prata och allting och smälta det mesta där, så nu är det tillbaka till gråa vardagen, men jag tycker att det är SÅÅÅÅÅ skönt att inte ha en massa saker som hänger över en som man måste göra!!

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)