• Swing

bröstförstoring hos charles randquist?

Storleken brukar man komma överens om tillsammans med kirurgen. Men du vet alltså redan nu att du vill ha 600. Hur, kan man undra.
    Naturligtvis kan kirurgen vägra att lägga in så mycket! "Alla" (nu generaliserar jag ju lite) jag hört om/träffat med så stora implantat har opererat sig minst en gång tidigare.
    Jag är 169/65 och har 360g. Enligt min kirurg hade det inte fått plats med större. (Enligt mig hade det nog gått att klämma in en storlek större, 400g, men på Plastikkirurggruppen är dom mycket måna om det estetiska. Jag tyckte det blev tillräckligt. DD-kupa).
    Det finns mycket att läsa om Charles i tidigare trådar och jag har hört lite av en f.d. kollega. Han lär vara dyr, skicklig och ha lite filmstjärnemanér....

• Swing

Innan full 75B, liten 75C i stelare modeller. Nu alltså D eller DD, lite beroende på. DD har mer 'put'. (E funkar inte, för vida i omkretsen).
    Inga komplikationer eller större obehag efteråt. Snart har det gått 3 år.
    Dr. Blomqvist på Plastikkirurggruppen kändes pålitlig och gjorde ett bra jobb. Ett plus var att man får stanna över natten. (Jag hatar annars sjukhusmiljöer och är van att klara mig själv i alla lägen. Men det kändes tryggt att bli omhändertagen av proffs och få träffa doktorn innan maken hämtade mig nästa morgon).

• Swing

Hur många gram/cc/ml som ger en viss kupa är mycket individuellt! Samma storlek kan bli helt olika på tjejer av ungefär samma längd och vikt.
    Det är viktigt att tänka på att för att få en uppfattning om kupstorleken måste man ta hänsyn till måttet under bysten. 70E, 75D och 80C är ju samma 'tuttstorlek', men det är ju t.ex. stor skillnad på 70D och 85D.

Svar på tråden bröstförstoring hos charles randquist?