Inlägg från: celesta |Visa alla inlägg
  • celesta

bröstförstoring hos charles randquist?

hej!
    någon här som opererat sig hos charles? jag funderar på att lägga in 600 gr i varje bröst. nån som lagt in så mycket? vad hade ni för bh-storlek innan?

kan kirurgen vägra att lägga in så mkt?

charles är rätt dyr, men han verkar ju vara skicklig. vet ni nån billigare i sthlm som är pålitlig??

jag är 170 lång, 63 kg, liten b-kupa. tror ni att det går att lägga in 600 eller mer...? har någon nån erfarenhet av charles eller så stora inlägg, snälla skriv!!!

• Svar på tråden bröstförstoring hos charles randquist?
  • celesta

tack för ditt svar!
    jag har testat rispåsar i bh:n. :)
    men som sagt, det är ju svårt att avgöra, men mellan 500-600 hade jag tänkt mig.

ja, Charles verkar ju vara proffsig av alla kommentarer att döma.
    mmm...det är ju det...de flesta har väl redan opererat sig en gång innan då de lägger så mycket.
    vad hade du för bh-storlek innan? DD är ju stort, men 360 g låter inte så mycket? jag har väldigt liten byst, och om jag väl opererar mig vill jag lägga in lite större.

hade du några komplikationer efter operationen?

• celesta

tack för ditt svar. :)
    nej jag har ännu inte varit på konsulation, då ja bor i finland så är det inte bara att ta sig dit. så därför kollar jag lite olika alternativ mer ingående så jag är säkrare på mitt val av klinik innan jag bestämmer en tid.

kul att du blev nöjd! hmmm...den där Charles verkar lite si som så...alltså, han är ju skitduktig o kan sin sak, men han verkar lägga sig i det personliga lite mycket har jag förstått.
    jag tycker det är upp till en själv, då man betalar så mycket, att få lite större om man vill. inget "det är inte estetiskt" tjafs. visserligen om det av rent medicinska skäl inte går att lägga stora implantat, det förstår man ju. men av estetiska skäl...klart dom har rätt att säga vad de tycker men som patient ska du få avgöra själv, utan att få en stämpel i pannan tycker jag.

hur kan 310 cc bli en d kupa? det låter lite tycker jag. är inte cc lika mycket som gram? :-O
    funkar det inte för mig direkt så gör jag om dem i ett senare skede, de ska ju ändå bytas ut. då kan man ju passa på å göra dem större ;)

• celesta

ja såklart. jag har nu 70B, och skillnaden mellan 70 och 75 b är rätt stor. skulle vilja ha D eller DD, men är rädd för att min hud inte klarar av så stora imlantat. nån som har erfarenhet av större implantat med min bh-storlek?

• celesta

Polstjärnan

hehe ;) därför att trådarna e överfulla o ja ville vara säker på att folk skulle se mina inlägg :P sorry om det blev för många frågor, tanken var att bara ställa en från början men ja blir bara mer o mer osäker ju mere ja läser hehe. hoppas du har överseende ;)

kram

• celesta

langelin

jasså hej landsfrände ;)
    tja, jag hittade bara en klinik(!!) i finland, o dom tog över 8000 euro för en bröstop. så ja tänkte att de blir så mkt billigare o göra i sverige. var gjorde du det? hur mkt kostade det? hur mkt lade du in? :) trevlig helg förresten!

• celesta

TACk till alla er som svarat o gett mej råd, känns mkt bättre nu! har inte hunnit svara på alla svaren så jag tackar er alla nu för hjälpen istället...:)

till alla ni andra tuttfixerade brudar: trevlig helg!!! :)

Svar på tråden bröstförstoring hos charles randquist?