tack för ditt svar. :)
nej jag har ännu inte varit på konsulation, då ja bor i finland så är det inte bara att ta sig dit. så därför kollar jag lite olika alternativ mer ingående så jag är säkrare på mitt val av klinik innan jag bestämmer en tid.
kul att du blev nöjd! hmmm...den där Charles verkar lite si som så...alltså, han är ju skitduktig o kan sin sak, men han verkar lägga sig i det personliga lite mycket har jag förstått.
jag tycker det är upp till en själv, då man betalar så mycket, att få lite större om man vill. inget "det är inte estetiskt" tjafs. visserligen om det av rent medicinska skäl inte går att lägga stora implantat, det förstår man ju. men av estetiska skäl...klart dom har rätt att säga vad de tycker men som patient ska du få avgöra själv, utan att få en stämpel i pannan tycker jag.
hur kan 310 cc bli en d kupa? det låter lite tycker jag. är inte cc lika mycket som gram? :-O
funkar det inte för mig direkt så gör jag om dem i ett senare skede, de ska ju ändå bytas ut. då kan man ju passa på å göra dem större ;)