Inlägg från: smilla20 |Visa alla inlägg
  • smilla20

berätta för familjen om bröstförstoring?

hej celesta!
    jag var väldigt orolig för att berätta om min op(som är imorgon) för mina föräldrar. först tänkte jag inte berätta ngt alls men valde att berätta för en vecka sen. tidigare än så ville ja inte berätta eftersom de hade semester och ville inte förstöra den och kände att ja inte ville ta de på telefon.
    min mamma började gråta, jag trodde att hon skulle bli arg men de blev hon inte. hon undrade varför, va hon hade gjort för fel mm. trots att den reaktionen säkert kan tyckas stark och inte spec rolig är jag otroligt glad för att jag berätta, skulle känts så jobbigt att berätta efter. Så tror jag att min mamma är glad att ja berätta innan med. Nu ska min mamma tom skjutsa mig till op imorgon!

Jag förstår att det är supersvårt och hur du ska göra är upp till dig! Mår du bättre av att inte säga ngt så gör det inte heller men ville bara dela med mig av mina tankar. Lycka till tjejen! Kram

• smilla20

jag ska opas hos liss i uppsala å lägga in runt 400cc, runda gelehallon. jag sade de öga mot öga rätt uppochner:) ungefär : jag ska göra en bröstförstoring mamma, det spelar nog ingen roll hur du säger det. Hon frågade mig om jag trodde att ja skulle bli lycklig av en op å ja svarade att det trodde jag inte, isf skulle ja uppsöka en psykolog. jag gör det för att jag vill ha större bröst, för min egen skull å ingen annans. Självklart ska jag uppdatera med lite info:) Kram!

Svar på tråden berätta för familjen om bröstförstoring?