• lindza

Har vi blivit blåsta ??

Någon som har erfarenhet av homestad limousinservice som ligger mellan Norrköping och Linköping?
    Jag pratade med Robert som är kontaktperson för ett tag sedan och kommit överens muntlig om ett pris och han sa jag skulle återkomma veckan innan bröllopet. Det har vi nu gjort och han har höjt priset med 900:-. Då var det min m2b som pratade med honom, nu försöker jag få tag på honom men hemsidan är borta och tel.svararen går på direkt på mobilen. Jag har lämnat meddelande att han ska ringa upp men jag har inget hört. Går han att lita på? Börjar få lite panik då vi gifter oss den 25/8 och behöver någon form av transport som tar 5 personer. Någon som har tips på vart jag kan vända mig? Behöver nödvändigtvis inte vara limmo men måste kunna ta 5 pers. o ha tillgång till tak om det skulle regnar.

• Svar på tråden Har vi blivit blåsta ??
  • AaronAxelsson

Hej

Nästan alla taxibolag kan skaka fram en limo. Kolla med Taxibil i Östergötland (013-14 60 00) eller Taxikurir (013-10 10 00). Båda de (om de inte är samma nu för tiden) kan fixa fram en limousine, men säg till att du vill ha den utan reklam på.

• AaronAxelsson

Norrköpingsnummrena är
    Taxibil i ÖG 011-10 01 00
    Taxikurir 011-14 00 00

• brud  nästa år

Vad kostar en Limo utan reklam på i Linköping?

• lindza

Är det ingen som har någon erfarenhet av homestad limousinservice?

• Fru Cinderella

En tusenlapp eller så får du en limo för i Linköping, det hade vi.. men taxiskylten är ju kvar på toppen då

• lindza

Jag har nu avbokat det som ev var en blåsning...Fick tillslut tag på honom o han blev inte glad men men....Sköter han sina affärer på så dåligt sätt får han faktiskt skylla sig själv...Det handlar ju inte bara om hans affärer utan om den viktigaste dagen i vårat liv...Han hade lite svårt att förstå det...(ojoj, förlåt att jag kräks ut lite galla på honom men jag var lixom bara tvungen...)

Har iaf bokat en annan limmo via taxi kurir i Norrköping, ingen reklam på den bilen om någon ovan är intresserad.

• kojja

Jaa, nu är vi där igen, med oseriösa personer som lurar kunder. Tråkigt vad som hände att bli båst. Ett gott råd, sök alltid på företag som har yrkestrafiktillstånd.Och sedan vad kallar ni limo? Är det en förläng Vovo eller Merca som går i Taxi.
    En limousine är.........något extra, ej med takskyltar och reklam, för det vill man ju inte ha.

• brud  nästa år

kojja
    en limo för mig är en bil utan sig vare taxiskyltar eller reklam

• kojja

brud nästa år

Du har fattat helt rätt, och bestämt er för något helt underbart att åka i. En limousine är en bil utan taxi reklam och takskyltar, en speciel bil för olika högtider.Lycka till och välj ett företag som har yrkestrafiktillstånd

• lindza

Tack kojja... personen i fråga som man har kontakt emd där är betydligt mycket trevligare och ger ett proffsigare första intryck än vad den andra gjorde...Än så länge är vi nöjda med valet vi gkort o tror vi kommer vara det efter lördag också.

Svar på tråden Har vi blivit blåsta ??