• lindza

Har vi blivit blåsta ??

Någon som har erfarenhet av homestad limousinservice som ligger mellan Norrköping och Linköping?
    Jag pratade med Robert som är kontaktperson för ett tag sedan och kommit överens muntlig om ett pris och han sa jag skulle återkomma veckan innan bröllopet. Det har vi nu gjort och han har höjt priset med 900:-. Då var det min m2b som pratade med honom, nu försöker jag få tag på honom men hemsidan är borta och tel.svararen går på direkt på mobilen. Jag har lämnat meddelande att han ska ringa upp men jag har inget hört. Går han att lita på? Börjar få lite panik då vi gifter oss den 25/8 och behöver någon form av transport som tar 5 personer. Någon som har tips på vart jag kan vända mig? Behöver nödvändigtvis inte vara limmo men måste kunna ta 5 pers. o ha tillgång till tak om det skulle regnar.

• Svar på tråden Har vi blivit blåsta ??
  • lindza

Är det ingen som har någon erfarenhet av homestad limousinservice?

• lindza

Jag har nu avbokat det som ev var en blåsning...Fick tillslut tag på honom o han blev inte glad men men....Sköter han sina affärer på så dåligt sätt får han faktiskt skylla sig själv...Det handlar ju inte bara om hans affärer utan om den viktigaste dagen i vårat liv...Han hade lite svårt att förstå det...(ojoj, förlåt att jag kräks ut lite galla på honom men jag var lixom bara tvungen...)

Har iaf bokat en annan limmo via taxi kurir i Norrköping, ingen reklam på den bilen om någon ovan är intresserad.

• lindza

Tack kojja... personen i fråga som man har kontakt emd där är betydligt mycket trevligare och ger ett proffsigare första intryck än vad den andra gjorde...Än så länge är vi nöjda med valet vi gkort o tror vi kommer vara det efter lördag också.

• lindza

Ja, det var dom. Dom kanske är helt seriösa men vår kontakt med dom var under all kritik så vi kände oss inte säkra på dom o ville inte riskera att stå där utan transport. Det finns säkert andra som har positiva erfarenheter av dom. Jag blev ju faktiskt rekomenderad dom här på vilda av någon. Men jag kan inte rekomendera dom vidare.

• lindza

MaryamZ
    Du har fått mail....

• lindza

Vi har hyrt limmo via taxikurir i Norrköping, kan meddela efter lördag om dom uppfyllde våra förväntningar. Det tror jag iof att de kommer att göra. Fick ett väldigt bra första bemötande.

• lindza

vitvålovar
    Ojoj...Ja du...det är nån volvo, siffror o bokstäver kommer jag inte ihåg. Enligt han jag pratade med är det kanske inte den snyggaste varianten men vi var ute efter en bil som tog 5 personer.
    Bilar o jag lixom... Jag har en rosa bil för övrigt o min m2b har en svart...

• lindza

Kan absolut rekomendera Håkan som kör limmo för Taxi kurir i Norrköping. En mycket trevlig o proffsig kille.

Svar på tråden Har vi blivit blåsta ??